Gå til innhold

Hetetokter - Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får daglig hetetokter, blir skikkelig varm. "Anfallet" varer noen minutter så går det over. Har dette noe med hormonene etter å ha født eller er jeg kommet i overgangsalder i en alder av bare 35 år??? Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik, er konstant varm og svett... Legen sier det kommer av hormonnivået - det er som i overgangsalderen etter graviditet og amming. Det vil komme seg etterhvert.

Skrevet

Hvor lenge siden er det du fødte?

Skrevet

Jeg sleit no sinnsykt med dette i de første 3-4 ukene etter fødsel. Våkna hver kveld og bada i svette.. Spurte når jeg var tilbake på sykehuset på etterkontroll,og fikk da opplyst at det er pga hormoner i forbindelse med fødsel

Skrevet

Argh!!...Her renner svetten...det startet for ett par dager sidenpå meg :(...hm,håper det forsvinner snart...

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Værst rett etter fødselen. Gikk gradvis over, men kan fortsatt våkne ganske svett om natten!

Skrevet

Nå er det 5 måneder siden, men det begynte noen uker etter fødselen... Ja, eller kanskje etter et par måneder, husker ikke helt, men det har vart en stund. Er veldig stiv i kroppen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...