Gå til innhold

sprøtt, dette må dere se..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg som er rå på photoshop "painting" har gjort dette med et bilde av meg... Sjekk ut resultatet!!!

www.tinkerbelle.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Stilig :-)

Ville bare si at jeg har lurt mannen min ang. skattepengene også nå. Enda han fikk baksmell. ;-)

Skrevet

hahahahaahhha! hahahahahah! fantastisk bra!

Skrevet

døtt! var det bare jeg som synes jeg ble fin airbrushet og malt altså. hehe.

Skrevet

Jeg syntes også du ble fin! :) Skulle hatt sånn hud ja, hehe. :) Måtte titte på uke 3 bildet ditt også, du har ikke mye bilringer nei!!! Rock on!

Skrevet

usj, denne uke føler jeg meg feit..har ikke rocket og har spist akkurat det jeg kom over! mensen-uke kaller vi vel det!! hehe. skal gjøre det bedre denne uka!

Skrevet

Hehe - jeg har hatt mensen-uke de siste to ukene, enda jeg ikke har mensen engang! (eneste fordelen med hormonspiral!!)

Men nå er jeg så full av energi og stå-på-vilje, nå skal her TRENES!! Så om et par uker bør det komme resultater altså.. skal hjem og måle sånn at jeg nå har et startmål å gå ut fra, mitt nye liv startet forrige torsdag og jeg er i farta! :)

Skrevet

flinka.. jeg har jo vært kjemeflink siden januar, så jeg lar 1 uke passere der jeg lot meg få lov til hva som helst. det er bare så vanskelig å gå tilbake til normalen.

Skrevet

stilig :)

kan jeg spørre om kjærsten din har jobbet i MMI og er fra Drammen/Tranby??

Skrevet

haha ja jeg veit kine!! *fnis* nejda..

white..

får ikke til å sende deg pm jeg...

Skrevet

Hvor bestilte du badetøy fra?

Sånn vil jeg også ha....

Skrevet

Nice! Men du trenger da ikke photoshop? Du er jo nydelig:)

Skrevet

cherry

hehe. søte. jeg visste ikke at hun hadde gjort det engang. det var til et skoleprosjekt på fotoskolen hennes. ;D

til deg som spurte om badetøyet

du har pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...