Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Førstemann ble døpt i russland, andremann har vi ikke fått oss tid til planleggingen, han er 17mnd, har veldig lyst til å ordne i stand dåp for tredjemann, men da må vi vel også døpe andremann, så det blir likt!
Amabolla Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Er vel aldri forsent å bli døpt? Det står vel heller ikke i bibelen at du må døpes når du er 2-3 mnd. Så lenge du er sikker på at du vil døpe barnet ditt så gjør du det. Ei venninne av meg valgte å bli døpt da hun var 14:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Tror det da må bli i en ortodoks kirke i oslo, så det blir likt for alle barna, men fy den grusomme måten de døper barna på i ortodokse kirker, de holder de for nese og munn og døper hele barnet i døpefonten, når vi døpte førstemann så sa jeg at de bare skulle ta vann på hodet og "presten" overholdt det!
Musemor med tre søte små Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hvorfor skulle det være et problem. Syns dobbel dåp høres koselig ut jeg
Kjukka Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Er ikke noe grense for når man kan bli døpt. Søskenbarnet til samboer ble døpt sammen med lillebroren, som er iallefall 5 år yngre, samtidig med at foreldrene gifta seg.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 her ble ikke de to eldste døpt pga deres far ikke ville. men 4 år senere med ny baby og ny mann ble det dåp for alle mann:) de store gutta hadde bunad, mens baby hadde dåpskjole.) ikke et øye var tørt i kirka da altså, de var så fine og flinke!! dåp har ingen alder vettu:))
Sjokoladekaka Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Eg kjenner ein som var 2 år ved dåpen sin:)
Yo&La+spire Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Det er aldri for seint:) Eg var selv 14 da eg ble døpt og det er eg glad for. Da fikk eg bestemme det selv:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Aldri for sent å døpe!!! Det er jo de som ikke har tid til dåp før barna er 3-4 år....
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Tenkt på de som adopterer, får ofte ikke barna før den er mellom 18-38 mnd, mange av de som døper dem når dem får dem,alderen har ingen betydning slik sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå