Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg snakker veldig rent av meg, får ofte høre at jeg nesten snakker for rent og alle mobber meg fordi jeg snakker så fint, men i det siste har jeg fått en grusom talefeil! Ja, jeg har FÅTT en talefeil. Ikke av arten skjole, sjino, skjylling etc, men jeg sier rett og slett "l" foran alt jeg sier. Eksempel Lalicja skal vi gå til lbussen ? Det er ikke sånn at jeg UTHEVER L'en, men man hører at den er der som en slags oppstopper foran alle ord. Er det noen som vet lhvordan jeg kan få dette bort? Det har bare blitt verre
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Høres helt sykt ut, du må være en elendig mor :-P
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Åh faen. Det var trist :-( Vil du ha babyen min da? Mens jeg går på skole og blir en god en?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Bruk bare ord som begynner på L =) - Nei, jeg vet ikke... Selv klarer jeg ikke å si R skikkelig og har øvd leeenge på å "fikse" på feilen uten at det egentlig går, men så lenge folk skjønner hva du mener går det vel greit? =)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Klart det går bra, men jeg har tross alt tillagt meg en talefeil, og det er jeg ikke helt stolt over. Jeg vil ikke snakke som en laber tenåring som syns sjolen min er fin ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå