Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Leser endel plasser at man ikke skal bruke dildo med vibrator inne i skjeden, men at utpå er greit. Er d nån som vet om d virkeli er skadeli for barnet? Har d forårsaket at noen har mistet barnet? Er d forsket på, eller bare noe man har "hørt" en plass? Noen som har spurt jordmor?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kan tenke meg at faren for sammentrekninger i livmoren er større om en bruker vibrator.... og det er jo det rier er.....
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Årsaken til at det stilles spørsmål ved om gravide bør bruke vibrator innvendig er at det er uvisst hvilke "bivirkninger" det kan medføre for barnet i magen. Denne usikkerheten øker jo nærmere termin man kommer. Så vidt meg bekjent er det ikke forsket på om vibrator i skjeden kan føre til prematur fødsel og/eller eventuelle skader på barnet, men det kan jeg ikke si med sikkerhet. Jeg har ikke spurt jordmor om dette, men lest en del om det på internett. Dette er ikke noe aktuelt tema for min del, for jeg har aldri skjønt poenget med vibrering i skjeden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå