Gå til innhold

Se kjønnet i 17.uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til ny ultralyd på fredag og da er jeg 16+0. Kan man se kjønnet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mulig, spesielt viss det e gutt. Lykke til da:)

Skrevet

ja, det kan man saa sant h*n er villig til aa vise seg :)

Skrevet

Jess, det tror jeg er meget mulig.. Men vet ikke om alle leger vil uttale seg om d dersom de er usikre.. Men er du bekymra, er d derfor du har bestilt ekstra UL?

Skrevet

Er fullt mulig det ja :) men kommer jo an på hvordan babyen ligger. Fikk selv vite at d var en gutt når jg var 16+5 uker :)

Skrevet

Så gøy! Håper vi får se det! Jeg er sprekkferdig! :) Har sååå guttefølelse..

Sist ultralyd stupte baby kråke og landet med stumpen rett mot oss så vi oppdaget noe om kunne ligne veeeldig på en tissemann, men det var så tidlig (12+3) at det kunne jo ha vært en jente også.

Grunnen til at jeg tar denne nye ultralyden er ikke fordi jeg er bekymret, men det er bare så veldig lenge til ordinære ul og så koster det ikke så mye - og vi syns det er såå koselig å bare kikke på hvordan nurket har det :o)

Skrevet

de kan se kjønnet tidligste uke 13-14...jeg var nettopp på ul, da var jeg 15+6 og jordmor mente det ble en gutt :) skal på den ordinære når jeg er 17+4. skal blir morsomt å se om gynekologen sier det samme :P

Skrevet

Blir spennende å se da, håper du får vite kjønnet! Er egentlig kjempenysgjerrig og utålmodig selv, virker som en eeevighet til UL den 23.mai...Men er så mye som skjer framover, m konfirmasjoner og 17.mai, og viips så er den 23. mai der, hehe=) Også er d litt spennende å vente også da... tenkte å bare sjekke hjertelyden en gang til om en ukes tid eller no, sånn at jeg vet at den lille har d bra! Men masse lykke til på fredag da, også må du holde oss oppdatert på resultatet;)

Skrevet

Jeg fikk vite at det er gutt på UL i uke 17:)

Lykke til

Skrevet

Hei Chellbell:)

Jeg var på priv. ul sist uke da jeg var 15+2. Så eg gutt der inne:) Og det var ikke tvil for å si det slik:)

Spennende å høre fredag hvordan det gikk:)

Skrevet

Oj, så gøy å høre at dere fikk vite så tidlig! Håper han bare er like samarbeidsvillig denne gangen på ul så vi kan se.... ;) Er det jente så tror jeg vi begge blir helt sjokkerte! (men selvfølgelig overlykkelig over det også!). Teller ned dagene!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...