Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sprøtt, men jeg får hetetokter, kjennes i hvertfall slikt ut. Kan gjøre helt vanlige ting, da jeg plutselig blir skikkelig kokvarm og må kaste meg av klærene, så noen få minutter senere skamfryser jeg, og slik kan det holde på flere ganger til dagen. Skikkelig snodig, er jeg helt alene om dette. Føles nesten som jeg er kommet i overgangsalderen, istedet for i et sv.skap :)

Noen erfaringer kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vet ikke om dette er normalt, men jeg har definitivt hatt noen hetetokter. Kommer helt uventet og går over like raskt.

Skrevet

Rart ikke sant? Lurer hva det kan komme av, vett at det er noe jeg skal spørre legen når jeg har time hos han. Vi er jo gravide, ikke i overgangsalderen :) Men det finnes nok en forklaring, godt jeg ikke var den eneste ;)

Skrevet

Hei:-)

Jeg hadde en god del hetetokter i starten, deretter ble jeg litt mer frostig..Det er hormonene som styrer på:-) Det er jo hormonene som styrer både kvalme, ømme bryster, sinnstemning osv..

Husker i mitt forrige svangerskap da var jeg student og hadde siste praksisen min på et sted der det var en del damer i overgangsalderen..Vi luftet og svettet, mens mennene og de yngre kvinnene som ikke var gravid holdt på å fryse ihjel:-) Så faktisk kan det av og til minne litt om overgangsalderen:-) hehe. Da var jeg ca 5-6 mnd på vei, så de kommer nok til å forfølge oss en stund ja:-)

Skrevet

Woho,ble nå utrolig lettet. Trodde det var noe seriøst gale med meg, og kom ikke til å tenke på at det bare kunne være hormonene mine som spilte et puss på meg. Har jo vært gravid to ganger tidligere, men aldri opplevd noe lignende, så dette var nytt, men ingen sv.skap er like sier de, må si meg enig i den uttalelsen;)

Men tusen takk for et godt og langt svar;)

Skrevet

Jeg også svetter og fryser om hverandre... Særlig på kvelden får jeg sikkelig hetetokter.. Ble litt bekymret selv her for jeg har bare lest at folk fryser :) Godt å se at det ikke bare er meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...