Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Det er helt sprøtt, men jeg får hetetokter, kjennes i hvertfall slikt ut. Kan gjøre helt vanlige ting, da jeg plutselig blir skikkelig kokvarm og må kaste meg av klærene, så noen få minutter senere skamfryser jeg, og slik kan det holde på flere ganger til dagen. Skikkelig snodig, er jeg helt alene om dette. Føles nesten som jeg er kommet i overgangsalderen, istedet for i et sv.skap Noen erfaringer kanskje?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Tydeligvis er jeg unormal:) Hmmm ganske artig:D
Tiger79 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hei Vet ikke om dette er normalt, men jeg har definitivt hatt noen hetetokter. Kommer helt uventet og går over like raskt.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Rart ikke sant? Lurer hva det kan komme av, vett at det er noe jeg skal spørre legen når jeg har time hos han. Vi er jo gravide, ikke i overgangsalderen Men det finnes nok en forklaring, godt jeg ikke var den eneste
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hei:-) Jeg hadde en god del hetetokter i starten, deretter ble jeg litt mer frostig..Det er hormonene som styrer på:-) Det er jo hormonene som styrer både kvalme, ømme bryster, sinnstemning osv.. Husker i mitt forrige svangerskap da var jeg student og hadde siste praksisen min på et sted der det var en del damer i overgangsalderen..Vi luftet og svettet, mens mennene og de yngre kvinnene som ikke var gravid holdt på å fryse ihjel:-) Så faktisk kan det av og til minne litt om overgangsalderen:-) hehe. Da var jeg ca 5-6 mnd på vei, så de kommer nok til å forfølge oss en stund ja:-)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Woho,ble nå utrolig lettet. Trodde det var noe seriøst gale med meg, og kom ikke til å tenke på at det bare kunne være hormonene mine som spilte et puss på meg. Har jo vært gravid to ganger tidligere, men aldri opplevd noe lignende, så dette var nytt, men ingen sv.skap er like sier de, må si meg enig i den uttalelsen;) Men tusen takk for et godt og langt svar;)
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg også svetter og fryser om hverandre... Særlig på kvelden får jeg sikkelig hetetokter.. Ble litt bekymret selv her for jeg har bare lest at folk fryser Godt å se at det ikke bare er meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå