mor.monsen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Når kan jeg ta meg et bad i badekaret etter fødselen?
celodi Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Er det ikke ok når renselsestida er over tro?
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Man sier vel etter 6 uker at man kan ta seg et bad, når renselsen er over:-)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 lurte jeg og på men man kan vel sitte i badekaret å dusje? syntes det er slitsomt å stå :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå