Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Vi har fått klage fra boretslagstyret, dvs. de har sendt klage på oss til huseieren. De mener vi har forsøpla i bakgården. Jeg dævver! I månedsvis nå har jeg gått og irritert meg over naboen over som kaster: Kebabrester, poser, truser, stearinlys, snuspakker, flasker, pyntegjenstander og alt annet faen ned utenfor vinduet våres. Det eneste vi har "forsøpla" der ute er at vi har en klappstol stående utenfor. Jeg visste ikke at denne stolen var så jækla stort problem. Om den var det hadde det ikke kosta dem så sinnsykt mange kalorier å faktisk ta en telefon eller ringe på å si fra. Da skulle jeg selvsagt ha fjerna den. Da kunne de samtidig spurt oss om det var vi som hadde kasta alt det andre rotet, så skulle vi med glede forklart dem hvem rotegrisen er. Huseieren hadde forøvrig snakket med styrelederen, som kunne fortelle at han hadde bedt dama i leiligheten om å rydde flere ganger, men at hun hadde svart frekkt tilbake. Så vidt jeg vet er jeg den eneste dama i denne leiligheten (Ja om det ikke er min 11mnd. gamle datter han mener å ha snakket med da) Og de gangene jeg har møtt ham i gangene er det eneste vi har sagt til hverandre "hei." Lurer på hvem han egentlig har snakket meg som han trodde var meg, har litt lyst å gå opp og spørre ham. Jeg tror ikke de har oversikt over hvem som bor i de forskjellige leilighetene jeg, men det hadde kanskje vært en idee å sjekke opp slike ting FØR man sender klage. Djeeeezus.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Siden dette er kranglesiden, fikk jeg fryktelig lyst å krangle med deg nå. Jeg er nemlig sur og stressa for noe helt annet, og da kan det være fint å få det ut! Så dette innlegget og tenkte: jeg tar det ut på henne! Altså, det er DU som er den "#¤%&!!! barnslige her! Snakk med rette vedkommende, og det er ikke oss på kranglesiden!
Northernlights Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Spør han, og forklar at søppel kommer fra andre enn deg. Vi fikk klage,vi også. Lå materiale utover plena vår, og det så stygt ut,iflg naboen...(drev og bygde klatrestativet til ungene).
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 He he Det er nok dama fyren din har på si dei har snakka med. Frekke tøyta
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Selvfølgelig, hvorfor tenkte jeg ikke på det;) Altid skal den kjærringa lage så mye styr! Sikker på at den tøsen har spist opp sjokoladen min også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå