Gå til innhold

Da er jeg tilbake på bli gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer galant over til dere igjen etter 8 herlige uker på 1.trimester. Kromosonfeil og dødt foster påvist for ei uke siden. Har fått det bittelitt på avstand nå når alt er ute og jeg ikke blør lengre. Stor risiko for dette igjen slik at vi ikke vet hvor mange ganger til vi vil gjennom dette. Var så sikker på at det skulle gå bra denne gangen, men slik ble det ikke. Jeg gir ikke opp enda iallefall. Har to flotte gutter slik at jeg har ikke mye å klage over. Nå skal vi bare kose oss og lage et barn til. Ville bare si hei og klage litt over at jeg er tilbake hit. Dere er en flott gjeng, men bedre om jeg kunne forsatt ha blitt på 1.tri osv. som dere sikkert skjønner. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff altid trist og høre sånt. Vil bare ønske deg velkommen til bake og masse lykke til. Håper du snart tripper over til 1.trim. igjen da.

Stor klem

Skrevet

Huff så trist å høre.

Vi får håpe at du snart er tilbake på 1. trimester igjen.

Gir deg en klem jeg:-)

Skrevet

Uff- dette var trist. Stakkars deg- kan de altså si at det er fare for gjentagelse? Her er du hjertelig velkommen ihvertfall. Vi tar godt vare på hverandre på dette forumet. Jeg mistet for nesten 2 mnd siden og føler enorm støtte fra jentene her.:)

Kos deg med guttene dine.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...