Gå til innhold

Er hele kvelden/natten ødelagt nå ettersom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. han har ligget i senga si på dagen idag?

Han har alltid ligget ute i vogna si når han sover om dagen! Men idag våknet han med feber og var utrolig snufsete og harkete og slimete, så fant ut at jeg skulle prøve å legge han inne for første gang.

Han brukte jo en evighet på å sovne, på den første duppen brukte han 45 min på å sovne, og duppen nå brukte han 40 min. Utrolig slitsomt, men han sovnet heldigvis til slutt.

Merker at han sover mye kortere økter når han sover inne om dagen. Han har kun sovet i 1 time og 10 min i hele dag, og han er 6 mnd`er.

Men spm mitt er, kommer det til å bli tull ikveld nå, siden han for 4 gang skal legges i sengen? kommer han til å våkne etter e halvtime og tro at han skal opp av senga igjen? Eller tror dere at det går bra?

Huff, utrolig teit at han måtte ligge ine idag, er redd for at vi har klusset til alt og at det blir ramaskrik ikveld! Håper på erfaringer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikek du skal bekymre deg for det om han ellers har gode søvnrutiner for natten (at han blir lagt på samme tid osv.) Tror de sier at babyer eldre enn 3 mrd skjønenr forskjell på dag og natt. bare pass på at du gjør de samme rutinene (nattøy, slukek lys osv.) som du pleier.

Jenta vår sover rett som det er i vuggen sin inne om det passer seg best og jeg har aldri problemer med å legge henne om kvelden. Selv den siste ettermiddagsluren fra 17-18 har hun tatt i vuggen sin og likevel har jeg fint kunen legge henne kl. 19:30. Hun er 4 mrd da. Det skal nok gå bra skal du se :-)

Skrevet

Jeg trodde at det var mengden søvn og ikke hvor den ble inntatt som betydde noe. Er jo mange som sover i sengen om dagen uten at det skjer noe om natten av den grunnn...

Skrevet

Åh, tusen takk for svar kjære deg :-) Så godt å høre at det mest sannsynlig kommer til å gå greit! Han er stort sett flink når vi legger han, er jo ofte vi må inn et par ganger for å roe ned, men stort sett sovner han innen 30 min, og det synes jeg er greit :-)

Han ligger faktisk fortsatt og sover den siste duppen sin, inne i senga si! Er rettelig sjokkert jeg, hehe. Deilig at han endelig fant roen og fikk litt mere sammenhengende søvn enn 20-30 min!

HI

Skrevet

det ordner seg nok!

som andre her sier, så hjelper det må med de daglige rutiner som pysj, slukke lyset osv.

går nok bra!

god bedring ! :)

Skrevet

Det går nok bra:)

Lillegutt har alltid sovet i sengen .

Så lenge de har døgnrytme , så tror jeg ikke det spiller noen rolle hvor de sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...