Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det mange som kommer til å kjøpe kurv ved siden av seng? Sånn man kan ha i senga i noen mnd feks, eller ha med seg i stua o.l? Er ikke det kjekt å ha?
C@milla *EMIL* Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg er så heldig å få en kurv med hjul på til stuen av min svigermor. Dette er en som min mann lå i da han var liten ) Ville nok uansett kjøpt meg en, da jeg har leilighet med 3 etasjer.. kommer nok til å befinne meg mest her med stuen og kjøkkenet, så når barnet er lite, vil jeg ha noe han kan sove i.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg er bare veldig usikker på om jeg trenger kurv... Men ser bare for meg at det er kjekt å ha den i stua noen ganger og, enn å legge han i vogna hele tiden.... Og ei venninne av meg sa igår at det er kjekt de første mnd i den stoere senga, for da fikk de det mer tett, så de ikke ble redde pga den store senga...
mamman til juliprinsesse Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Vi har kjøpt oss en vugge ved siden av sprinkelsenga som vi tenkte vesla skulle ligge i den første tiden hvor hun kommer til å ligge inne hos oss. vi syns det virket smart, det er hjul på den så den kan enkelt trilles rundt om nødvendig
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Koster disse mye? Ser de har tilbud på kurv på barneshus nå, noen som kan anbefale denne?
Tante Bassa Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Vet ikke hvor du bor, men på Happyland på Svinesund har de bilige kurver. Kurv, stativ m/hjul, himmel, madrass, sengetøy + sånn trekk som er inni kurven: 899 SEK.
Piamin Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Tenkte kanskje jeg bare kunne bruke bagen på vogna og ta av kalesjen, jeg?? City bag fra Emmaljunga.. Er det rart? Blir jo bare noen mnd og synes det blir mye babyutstyr! Ikke bare koster det penger, men det skal jo oppbevares i ettertid også....
Krusemynthe Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker littat det kommer an på hvordan du bor også..Bor du i leilighet, med alt på en flate er det ikke sikkert behovet er så stort.... Selv bor vi i en relativ stor enebolig hvor alle soverom er i andre etg. Derfor skal jeg bruke en gammel vugge etter min oldefar (som allikevel står i stua) som soveplass de føsrte månedene... Hvis det funker, da...hun forrige var ikke interessert i å ligge der - hun sov KUN i vogna si (som det i mange tilfeller også er en kurv på) eller i senga. Du vet det at baby-stæsj er lettsolgte produkter. Ingen vil liksom spare inn på den nyfødte. Men det er faktisk ikke alle behov som er reelle behov. Mye er PR-skapt.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Det var jo billig da.... Kjekt med tips asså...... Kom gjerne med ANDRE tips også Angående seng/vugger/kurver osv
Gjest Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Det var jo kjempe kjekt det du skrev der... Er kanskje mange som ikke tenker på det der;) Men vi skal flytte til en 3 roms fra 2 roms, og det blir jo litt større bare, men tanken var liksom å ha noe i stua.... Fordi vognen blir for stor å dra inn i stua, men man kan jo egentlig bare bruke baggen som er i vogna da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå