Gå til innhold

Hvorfor er det ikke forbudt med rullesko i skoletiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke lov å ha rullesko/blades osv, i skoletiden..

Min niese på 9 år, ble mobbet på skolen, forde hun ikke hadde rullesko med 2 hjul. Hun fikk rullesko til bursdagen sin i fjord, med 1 hjul. Men i år var ikke de god nok, hun ble mobbet av de andre i klassen.

Hun sa til vennene sine, at hun skulle få seg slike sko, men at hun måtte være med å betale de selv. Da lo de av henne, å sa hun hadde gnitne foreldre.

Svigerinna mi gikk å kjøpte skoene til jenta, de koster 699,-. Noe de egentlig ikke hadde råd til.

Men hvorfor er ikke dette forbudt på en barneskole med over 300 elever? Ikke alle foreldre som har råd til å kjøpe slike sko til sine barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle tro det ville være forbudt med rullesko av andre grunner, ser for meg 300 elever på hjul :)

Nei, trasige greier den mobbingen, men om dette skulle være kriteriet for hva som var lov på skolen måtte det jo blitt forbudt med merkeklær, dyre mobiler og i det hele tatt....

Veldig trist med niessen din, håper hun har det fint..

Skrevet

NieSen din skulle det være, og håper hun har det fint, sånn til vanlig mener jeg..

Skrevet

Niesen min har det fint hun, hun er ikke noe mobbeoffer til vanlig. (ikke som jeg vet om ihvertfall). Men det er så lite som skal til, for at barn blir mobbet.

Ja, til skole uniform.! Så slipper barn å bli mobbet pga klær og sko. Så blir det kanskje litt lettere å få slutt på mobbingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...