Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 6mnd og jeg føler meg så sliten.

De 3 første mnd var døgnrytmen hans bare kaos, nå begynner det å falle på plass, men det er fortsatt mye nattamming.

Sliter med å sovne igjen. Ligger litt desperat og supertrøtt og prøver å sovne,men får det ikke til.

I dag tidlig våknet han 05.30 og for første gang skulle ta pappaen ta han mens jeg skulle sove 1,5 time til. Men så klarte jeg ikke å sove!

Det var selvsagt hjelp i å bare ligge der også, men det er så frustrerende når man er sliten og manger søvn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hhuff... Det er ikke greit med den søvnen... Jeg har alltid hatt supersovehjerte, og kunnet sove hvor og når som helst. Men etter at lille my kom til verden, har mye forandret seg, gitt. Skulle gjerne ha trøstet deg med at det blir bedre, men det er jo så individuelt.... Her har søvnen stabilisert seg litt, da:)

Skrevet

Sånn er jeg også, klarer pokker ikke å sove når det er pappaens tur å stå opp;-)

Så i det andre innlegget ditt at du ammer 3 gang om natta, blir ikke mye søvn da.....En venninne av meg hadde samme problemet, gutten våkna 4-5 ganger for mm fram til han var 8 mndr. Da begynte hun med 1 flaske mme om kvelden, og han sov heeeeeeele natten ;-)

Skrevet

Jeg hadde det slik en periode jeg også, var helt utmatta til slutt. Og jo mer sliten jeg ble, desto verre var det å få sove. Fikk til slutt vallergan av legen min, da jeg begynte å jobbe igjen mitt oppi sovestyret. Men har bare tatt en fåtall av dem, det gikk seg til etterhvert heldigvis. Ble helt tett i huet av de pillene! Følte meg så tung i hodet dagen etterpå. Nå går det mye bedre, takk og pris...

Håper det bedrer seg for deg.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...