hage Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg trenger hjelp til å finne gode og fine campingplasser til sommeren. Vi er to store og to små som skal reise. Kriteriene er: hytte m/eget bad og helst to sovedrom, ca 1 times kjøring fra Oslo, gjerne en badestrand på selve campingen. Og selvfølgelig må det være rent og pent der. Noen som har noen tips?
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Daftø!! Ligger like utenfor Strømstad. Vi skal tilbake for tredje år på rad. Stor og veldig fin campingplass!! Badestrand, basseng og flott lekeplass! Teater for barna hver kveld er det også. Anbefales på det sterkeste!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Kolsnes udden camping/sunne camping. Ligger rett ved Selma lagerløf spa i Sunne i Sverige. Langgrunn sandstrand.
hage Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 De så kjempefine ut begge to. De skal jeg huske på til et annet år. Men i år blir det en litt kortere tur. Skal innom Oslo på dagsturer, derfor vil jeg finne en plass som ikke ligger så langt fra hovedstaden, ca 1 times kjøretur. Setter stor pris på om det er noen flere som har noen tips til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå