lovise78 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Dere som kjenner når dere har eggløsning - hvordan føles disse eggløsningssmertene? Er de så merkbare at det føles som du har strekt en muskel i magen/lysken? Noen som har mye luft i magen i tillegg?
scoobydo Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 før hadde jeg vanlige menssmerter når jeg hadde eggløsning!... + ømme bryster...
Arytai Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg kjenner sterke smerter fra eggstokker. Jeg har problemer med å gå da det kjennes ut at alt skal dette ut av meg for hvert skritt jeg tar. Utrolig vondt.
Cybele Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 kjenner det veldig først og fremst på brystvortene på eggløsningsdagen. kan ikke ha på bh, kan ikke ligge på magen, osv. ellers masse luft i magen og mye romling. veldig løs mage. akkurat som om noe løsner inni buksen. no som forsåvidt stemmer på en prikk;)
lovise78 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Hørtes veldig ut som de smertene jeg har nå. Sitter på ene siden, og de forverres betraktelig når jeg går. Men jeg tolket det egentlig som at jeg hadde strekt en muskel i forbindelse med trening, men det kan jo også passe med eggløsningsdato:-) Varer smertene i mange dager? Andre dagen her nå!
Giinaღ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 kjenner også stikking/strekk i eggstokk-partiet ved eggløsning. Varer gjerne et par dager før el (dvs. ifølge el-test) for min del... Denne mnd har jeg hatt disse stikkene, men ingen positiv test og også kun lave temper. Så jeg tror ikke at egget ville slippes løs denne mnd... buhu!!!
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jepp til luft i magen, rumling i magen og menslignende smerter sånn ellers... litt ømme pupper, men ikke mye for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå