Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er førstegangsprøver og ganske blank på dette. Hvor tidlig kan man egentlig merke at man er gravid? Jeg har nå hovne bryster, føler meg oppsvulmet i magen og har vært ganske trøtt i det siste - sovet mer enn jeg pleier, også på dagen - noe jeg vanligvis aldri gjør... Men, det er bare 2 uker siden forrige mens, så er det virkelig mulig å føle seg gravid så tidlig? Er det bare psykisk?
lene p Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 det skal ligge en tråd her som de har skrevet opp mange symptomer:)
*Lykkeliten* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hvis du har 28dagers syklus, så skal du ha EL i disse tider.. Så hopp i høyet. Og lykke til! =)
2søtesmåh Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Det eneste 100% sikre tegnet på at man er gravid er vel fødsel vil jeg tro.....Mensen kan utebli,-eller ikke, noen får mage, men det TRENGER ikke være pga av baby, andre får ikke mage, men har baby inni osv, osv...Ved en fødsel derimot,- ingen tvil. Da har man iallefall vært gravid ) (som tegn mener jeg da IKKE grav.tester, hjertelyd eller UL, men KROPPSLIGE symptom hos mor...) Lykke til alle sammen.
Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 LOL - det har du jammen rett i... Men tenk å være over 30 år og være så blank som meg... Nesten flaut... Har alltid tenkt at jeg aldri skulle ha barn, så var aldri interessert i temaet... Det siste året har imidlertid ting endret seg, og nå er jeg veldig klar, men altså ganske kunnskapsløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå