Gå til innhold

Hva er egentlig symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsprøver og ganske blank på dette. Hvor tidlig kan man egentlig merke at man er gravid? Jeg har nå hovne bryster, føler meg oppsvulmet i magen og har vært ganske trøtt i det siste - sovet mer enn jeg pleier, også på dagen - noe jeg vanligvis aldri gjør... Men, det er bare 2 uker siden forrige mens, så er det virkelig mulig å føle seg gravid så tidlig? Er det bare psykisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal ligge en tråd her som de har skrevet opp mange symptomer:)

Skrevet

Hvis du har 28dagers syklus, så skal du ha EL i disse tider.. :) Så hopp i høyet. :) Og lykke til! =)

Skrevet

Det eneste 100% sikre tegnet på at man er gravid er vel fødsel vil jeg tro.....Mensen kan utebli,-eller ikke, noen får mage, men det TRENGER ikke være pga av baby, andre får ikke mage, men har baby inni osv, osv...Ved en fødsel derimot,- ingen tvil. Da har man iallefall vært gravid :o) (som tegn mener jeg da IKKE grav.tester, hjertelyd eller UL, men KROPPSLIGE symptom hos mor...)

Lykke til alle sammen.

Skrevet

LOL - det har du jammen rett i... Men tenk å være over 30 år og være så blank som meg... Nesten flaut... Har alltid tenkt at jeg aldri skulle ha barn, så var aldri interessert i temaet... Det siste året har imidlertid ting endret seg, og nå er jeg veldig klar, men altså ganske kunnskapsløs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...