Sara Rompompei Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 HØH !?! pustepustepustepustepustepustepuste
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Grattis med nytt hus da du..... Og sidendunåerhuseiersåharvellånetgåttiordenda?????? Et skritt opp dette, eller kvalifiserer det til flere skritt??
Sara Rompompei Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 JAAAAA JEG HAR FÅTT LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN Og det fikk mannen også, så nå skulle venninna mi i banken og få ordnet en overtakelsesdato.... Tror jeg skal bruke dagen på å klatre noen 3-4 trappetrinn jeg.... Må bare puste ned bittegranne først....
Sara Rompompei Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Takk for det.. Rart å tenke på at om en 3 ukers tid så er jeg sjef i eget hus.... Som riktig nok blir ganske tomt for møbler da men hahaha
Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Så godt det ordna seg da!!! Gratulerer så mye!!! Blir vel noe,å flytte inn,møbelmangel eller ei ;o)
Reveenka Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer gratulerer! Nå er du klar for ny start og ny vei videre! Kos deg med å være herre i eget hus! c",)
Natteravnen* Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Åjåjåjåjåjåj, gratulerer som huseigar! flott at det har ordna seg. c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Så utrolig artig!!!! Gratulerer da huseier - det er en utrolig deilig og litt skummel følelse når du har kommet så langt i prosessen!!! Husker hvordan jeg også gikk gjennom mange runder med meg selv, gøy, skummelt, redd, supergøy, hyper og mange andre stadier! Deilig den dagen du kan flytte inn, slenge beina på bordet (eller gulvet;.-) og ta deg et glass vin - og vite at dette er ditt:-) Masse lykke til i tiden som kommer:-) Da blir det vel snart treff hos deg da;-D Er kun en svipp unna!
Sara Rompompei Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 Treff hos meg ja.... Det var jammen en lur ide! Hihi Smarting du.... Barnevennlig nok blir det i allefall, med lekeplassen virkelig rett uttafor kjøkkenvinduet.... Da blir det treff hos meg da.... sånn pre-sommer en gang ) Det som er deilig oppi denne prosessen er at vi har klart å enes så bra. Med en gang det ble klart at mannen kan overta huset så fallt alle dumme brikker på plass. Nå er fokuset å hjelpe hverandre i orden. Neste skritt på agendaen blir å innvolvere barna, så de skal få litt tid på å fordøye alt før vi skrider til verket. Tenker vi kommer til å bruke langhelgen nå til det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Så godt å høre at dere snakker bra sammen og at han får mulighet til å beholde huset:-) Samme som vi gjorde og det letter både på samvittighet i forhold til ham og ikke minst barna!!!! Det er vondt å bli revet opp fra hjemmet sitt, men nå beholdes det og så får de et nytt i tillegg:-) Unner deg en lys og god tid, med spennende detaljer som farger, stoffer og planlegging:-) Ute spirer og gror det, og det gjør hele tilværelsen lettere, ihvertfall for de som er lette til sinns til daglig! Og så sier vi det sånn - pre-sommertreff:-))
Trollmora Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer så veldig-veldig mye med nytt hus! Det blir både en spennende og skremmende tid for deg. Ta den tiden du trenger når det gjelder å fylle huset, la barna få den tid de trenger for å akseptere situasjonen og nyt tiden som huseier ) Klæm fra
Plutseliten :) Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer! Nå ble jeg glad...tenk at det har ordnet seg, og så deilig fremover... å få styre selv og komme deg i orden:) Klem
Tiggywinkle Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer så mye med nytt hus! Og så deilig at ting faller på plass. Godt å slippe de største konfliktene. Lykke til med flytting!
Karomamma Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Grattis med nytt hus og litt "ro" i heimen! Så bra at ting faller på plass, det har du sannelig fortjent! Hiv og hoi, snart er skatten din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå