Gå til innhold

Kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske kvalm og uvel, men har ikke vondt i hodet eller vann i kroppen eller noe. Kan dette være tegn på noe? Vet at ikke dere kan vite hva som feiler meg eller om dette er starten på noe, men spør nå allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke jeg heller,men jeg og sitter med en sånn uvell følelse og litt sånn feberfølelse.. er i uke 37

Skrevet

Jeg er også kvalm, og til tider også tung i hodet. Var hos legen i dag, og det var ikke noe å bekymre seg for fikk jeg beskkjed om.(så lenge bt og ødem var ok) Skikkelig ubehagelig. Men tenk hvor trangt det begynner å bli inni der, ikke rart om vi blir litt kvalm kanskje? Snart i mål. Er også i uke 37.

Skrevet

Husker jeg ble kvalm og fikk litt dårligere matlyst mot slutten forrige gang ja, og det er jo ikke så rart siden magen blir så diger og kommer så høyt opp. Er litt over 37 uker på vei ifølge mens-termin og har også nå fått litt dårligere matlyst... Akkurat samme følelse som sist tror jeg, for da fristet det også mest med frukt og iskaldt vann.

Er overbevist om at jeg ikke går helt til UL-termin 8.juni...

Skrevet

Dårligere matlyst, småkvalm nesten hele tiden.. Kjenner de symptomene ja =P Og med dårlig matlyst kommer ofte den litt tunge følelsen i hodet. En ond sirkel det der. Ikke lyst på mat, så man får vondt i hodet. Vondt i hodet og tom mage gir ofte kvalme. Kvalme øker ikke akkurat matlysten =/ Funny..

Det eneste som frister meg for tiden er is.. Lollipop, snickers-is og ikke minst softis..! Softis med sjokoladestrø.. Guds gave! Men noen sunn livsstil er det jo ikke akkurat. Tvinger i meg minst to knekkebrød med kaviar på hver dag, samt x antall glass med vann og minst to glass med melk. Så får det heller stå sin prøve ift middag og kveldsmat.

Skrevet

Hei! Jeg runder 35 uker i morgen. Føler meg også litt uvel, omtrent samme følelsen som når jeg holder på å bli syk..småkvalm innimellom. Hatt det sånn nesten en uke. Hadde det akkurat sånn de første to månedene også, så tenker jo på om det er hormonelle forandringer.

Er jo litt spent på om dette er begynnelsen på slutten, for å si det sånn = ) Men vet ikke, er førstegangsgravid.

Is er det store for meg også!

Skrevet

Er i uke 38 og har akkurat de samme følelsene som dere. Kvalm og uvvel. Orker ikke mye mat, men is er godt...VELDIG godt.. og masse vann, frukt og isbergsalat (som jeg har fått dilla på) hehe. Håpa jeg skulle lese at det var starten på noe... men men.. Håper ikke jeg går lenge over termin da. 17 dager igjen=)

Skrevet

Tok meg en saftis og spiste noen frosne jordbær før i dag og følte meg faktisk litt bedre etterpå. En merkelig greie er at uansett hvor uvel jeg er så har jeg alltid lyst på og får ned mat, med mindre jeg kaster opp. Jeg er helt avhengig av å få i meg skikkelig mat jevnlig og blir et monster og føler meg helt forferdelig hvis ikke det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...