Gå til innhold

ohmygod!


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

om 5 dager er det 100 dager igjen til terminen!!!

svarte, jeg er jammen ta gravid, og lurer på om det først nå begynner å gå opp for meg!! herrejesufader, hvor treg jeg er.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, jepp! tar litt tid før man skjønner det denne gangen! Kan jeg skrive under på. Nå får jeg så utrolig mange harde spark at jeg ikke kan unngå å skjønne det på et vis.

 

Hvordan går det med deg egenlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! hadde jeg vært hund eller sau hadde jeg nok ikke rukket å skjønt det selv....

 

joda, det går nå greit. Jeg tar en dag om gangen, og prøver å jobbe med de negative tankene...snu de om til positivt. Mannen er borte denne uka, det var litt kjipt, men det har gått bedre enn jeg trodde da.

 

Nå skal jeg gå å hive bæsjulf i dusjen.......han våknet 5.30 i dag! tror nok han blir litt trett etterhvert... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste (eller ble fortalt, husker ikke) om ei som ikke fant ut at hun var gravid før 3 el 4 mnd, og fødte i 6 el 7 mnd...Da har du jammen liten tid på det altså!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan slå den jeg... eller altså ikke jeg, men en jeg gikk på skole med. Hadde vanlig mens, men noe ryggsmerter og mage som vokste fikk henne til å lure på om hun hadde en svulst i magen eller no. Oppdaget at det var en baby og fødte to uker senere. Finnes selvfølgelig de som ikke vet noe før de føder når de egentlig bare tror de skal på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke åssen det går an, selv om det skjer forholdsvis ofte. Kjenner de ikke bevegelser fra babyen da eller?

Jeg bare skjønner det ikke...helt merkelig! Men det må jo være litt av et sjokk da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har ungen liggende langt inni magen. Noen får ikke antydning til mage før de er 6 mnd på vei... Kan være mange årsaker. Om man fortsatt har mensen er det vanskelig å tro at man kan være gravid. Mange som har brent seg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun du fortalte om sessa, var hun veldig ung? og fikk hun en gutt og bor hun i området? er det en stund siden?

For jeg vet også om et slikt tilfelle?

 

 

Er jo litt vanskelig å forstå at det går ann likevel. Min gravidmage sist var i alle fall ikke noen tvil:)

 

Ellers så er det godt det har gått opp for deg at du er gravid he he

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme årsmodell som meg og bodde i nærheten av vgs'n vår (men gikk på D)... og skjedde i forbindelse med russetida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...