Gå til innhold

Abonnerer du på/leser du lokalavisa?

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Lokalavisa her heter NA. Ikke verdens mest spennende avis, men merker at jeg føler meg litt utafor når jeg ikke er up-to-date på hva som skjer i byen.....vurderer derfor å begynne å abonnere. Nettutgaven er liksom ikke første-prioritet når jeg er inne på nettet;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg abonnerer på lokalavisa her jeg bor. syns det er kjekt å holde seg litt oppdatert både med nyheter og hva som skjer rundt omkring i nærområdet.

Skrevet

Nope. Leser alt på nett.

Gjest Morn du
Skrevet

Får _nesten_ abstinenser de dagene jeg har gått glipp av lokalavisa, så den får jeg levert hver dag ja:)

Skrevet

Ja, vi har to lokalaviser. En som ikke har med så mye fra akkurat her vi bor, men fra det distriktet vi føler vi har mest tilknytning til, og en skikkelig lokalavis, som egentlig er ei veldig dårlig avis, men som man nesten "må" ha for å vite om ting som skjer. I tillegg har vi som regel ei eller to riksaviser, i helgeabb eller hele uka, alt etter som hva som er på "tilbud". :-)

Skrevet

Lokalavisen for bydelen er gratis og kommer enten man vil eller ikke, men joda, vi leser den.

Skrevet

Nå har vi liksom slått oss ned der vi bor nå, så da må vi holde oss oppdatert på nærmiljøet. Så ja, vi har den, og mannen min leser den for det meste. jeg innimellom

Skrevet

Ja, lokalavisa fra hjemstedet mitt må jeg ha i papirutgave, så abbonerer på den :o)

Skrevet

Jeg abbonerer på en av lokalavisene, eller den mest lokale av de. Liker å få med meg hva som skjer, alt står ikke på nettsiden, bare en brøkdel faktisk

Skrevet

Ja, begge to. Ei regional og ei helt lokal. Da får jeg med meg det meste som gjelder både litt overordna ting, politikk mm, og hvem som fant den første hestehoven, for å sette det hele litt på spissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...