Gå til innhold

MIN FØDSELSHISTORIE:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

22. april, 6 dager etter UL termin satt det endelig i gang:)

merket det var noen tak i elleve tida på formiddagen, men trodde det som vanlig bare var kynnere. skulle til jordmor klokken to og da jeg kom dit, var takene hyppigere , men ikke særlig vonde. hun mente jeg kom til å føde i løpet av to dager, men jeg ville ikke stole på det heller..hadde jo nesten gitt opp:o)

i halv fem tiden begynte takene og bli vondere og kom med ca 6 min mellomrom...siden det var min tredje baby tok jeg meg ikke alt for god tid og dro på sykehuset for sjekk klokken sju. Da var det 2 cm åpning og helt moden..takene kom VELDIG hyppig og var vonde , så ble lagt inn da. etter ti minutter på fødestua var riene skikkelig i gang , med to til tre minutters mellomrom (kunne ikke huske jeg hadde hatt så vondt før..hehe)

litt over åtte ringte vi på jordmora for da kjente jeg trykketrangen allerede. og YES full åpning og baby på vei ut. alt ble lit kaotisk og havna så vidt opp i fødesenga før trykkinga var i gang...

20 17 kom vår lille prinsesse til verden:))) 3825g og 51 cm

 

en vond, men kjapp fødsel og ingen sying:)) PERFEKT

nå er vi hjemme og storkoser oss.

 

lykke til til resten av gjengen her inne..GLED DERE:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så deilig!

Gratulerer så mye med prinsessa ;)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Åh, gratulerer så mye! Jeg vil også føde!! Nå ja, han kan godt holde seg der inne til det nærmer seg litt mer termin (82 dager igjen)....

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta.

Jeg venter også ei jente og det er nr. 3.

36 dager til termin i dag og jeg gleder meg veldig men er litt spent på fødselen. Har hørt at nr. 3 er noen luringer.

 

Det høres ut som du hadde en kjapp og grei fødsel. Synes du at denne var en luring i forhold til dine to første?

Om du har tid til å svare så lurer jeg også på om du tok disse bringebærbladkapslene, brukte du fødselsforberedende olje, var du og tok noe modningsakupunktur osv. Mange spørsmål som jeg håper du har tid til å svare på.

 

Kos deg med det lille nurket:-D

Skrevet

hei:)

at nr tre er en luring kan jeg skrive under på!! hadde ett par falske alarmer hvor jeg trodde noe var på gang...men nei:(.. var ganske frustrert på slutten og trodde hun aaaaldri vile komme ut..hehe

 

jeg tok bringebærbladkapsler ja, og har vel trua på at det ga meg en så lett fødsel og uten en eneste rift!! men mulig det ga meg såpass mange kynnere som jeg hadde på slutten..men som de sier: for hver kynner du har, blir det en rie mindre:))

fødselen var den greieste av mine tre, men veldig intens..noe jeg syns var bedre enn rier over flere timer ..rakk liksom ikke bli sliten på samme måten.

ellers brukte jeg ikke noe olje, akupunktur eller lignende..

 

MASSE LYKKE TIL:)

Skrevet

Gratulerer med prinsessa di!

Høres ut som en flott fødsel:)

Jeg håper veldig på en kortere åpningstid en sist.

Skrevet

Gratulere så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...