Gå til innhold

Noen som så programmet "Hjernevaskede bibelbarn" i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt sjokkert jeg!! At det går an!!! Stakkars barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren! Det glemte jeg helt!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja e så det, stakkars han lille gutten på 6 år.. fellte noen tårer både da i bussen da han fikk ris fordi han ikke ville lese boka, og da han satt og gråt for at han var redd=(( og faren til ho derre fra brasil..sukk, kunne jo høres ut som han misbrukte ho,med tanke på at de sover i samme seng

Skrevet

Uff, ja.

Stakkars barn, fikk virkelig vondt av han lille gutten som var med faren sin til new york og ble ledd ut på åpen gate mens faren begynte å bråke med et par andre..

Skrevet

Jeg fikk også så vondt av han gutten i New York! Han så så redd og forvirra ut. Også begynte han å gråte, og sa han ville til mamma`n sin... Det værste er vel at han fikk juling etterpå..... isteden for trøst.

Senere på kvelden så jeg nyhetene, og da kom saken om han mannen i Østerike som har holdt datteren si fanget i 24 år. Jeg skjønner ikke at verden kan være så grusom......

Skrevet

Så 5 min, slo av. Orker ikke se sånt, blir så provosert....

Skrevet

En ting er hvertfall sikkert - for de som tror på et helvete, så er jo det banna sikkert at foreldrene til han lyse gutten havner der. Er ikke det å slå barnet sitt en synd, så vet ikke jeg!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja og fortelle han at han havner i helvette for han er en synder som ikke gjør alt det mora hans ber han om! Hva slags foreldre er det som sier til barna sine at de havner i helvete da???? helt skrudd! Gutten var jo livredd for helvete,trodde det var ormer som kom og skulle spise dem opp..

Skrevet

Går dette programmet i reprise??

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vet dessverre ikke,men det gjør det sikkert..

Skrevet

Ja, ikke sant!? Det eneste disse foreldrene gjør er å plante frykt i hodet på barna sine. Og så snakker de om jesu kjærlighet i neste omgang... Nei, stakkars barn, sier jeg! Bedre å oppdra barna til nestekjærlighet og å leve etter den gylne regel: "Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg" og så får de bestemme selv, når de blir gamle nok, om de velger å tro på noe religion eller ikke!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja er så enig miraclewhip.. tror det er mange som misforstår hva kristendommen igrunnen står for. Oxo når det gjelder andre religioner.

E e ikke kristen i den forstand selv, e tror heller på en godhet, kjærligheten som fins i alle folk. Og at det er den kjærligheten som er Gud, Allah etc.. det er min personlig mening.

Skrevet

Skriver under på den, Odin ♥ Tiril_min♥ !

:)

Skrevet

Det var spesielt den lyse gutten jeg la merke til. Stakkars barn. Han så jo helt skrekkslagen ut, fordi han ikke klarte å forstå at folk ikke ville bli frelst. Han så vel for seg helvete med alle ormene som spiste av de.... Bare tenk om han finner ut at han er homofil.... Stakkars unge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...