Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jess jenter, da er første pp over. Egglløsning i går og litt i dag. Vi hadde sex fredag morgen, men etter dette, da el-testen ble positiv , jo da fikk han presentasjonsangst! Haha. Så her i gården har det faktisk ikke kommet en eneste dråpe sæd under el, til tross for at vi bor sammen og aldri har oppplevd å ikke få det til. Stakkars mannen, han får vel få en ekstra god middag i dag;) men jeg blir vel heller rasende om dette viser deg å være en trend! hehe. Bare å le av det foreløpig, og krysse fingrene for enorme mengder sær i mai;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel at de små rumpetrollene kan leve inni deg i mange dager etter sex :) Så kanskje det var nok...

Ellers så er det kanskje ikke lurt å fortelle han at du har fått positiv el-test neste gang :) Hehe

Skrevet

Huff. Stakkar mannen din. Ikke like lett bestandig :-)

Bedre lykke neste gang ;-)

Skrevet

Kanskje du må teste i hemmelighet, og kaste deg over ham flere ganger i uken, sånn at han ikke vet når det gjelder?? Lykke til i hvert fall...

Skrevet

ja, nestegang holder jeg de positive testene for meg selv;)

stakkars mann.. må innrømme at jeg føler meg en smule snytt! :D

Skrevet

vær hard to get noen uker og på el kan du la han slippe til:) da trur eg han ikke tenker på noe anna en sex:)

Skrevet

hehe, dette er en situasjon som kan bli reell i mitt tilfelle også , når den tid kommer:P tror nok jeg kommer til å bare holde det hemmelig jeg =)

krysser fingrer for deg og mannen din! =)

Skrevet

huff og huff:o(

hatt like flaks denne ppen vi to da... hihi...

snakket med mannen om det etterpå, og han ville helst ikke høre noe om EL-tester og annet da han visst blir sååååå stressa av det:o(

jaja, bedre lykke neste pp! Kan jo hende det har klaffet allikevel da:o)

Skrevet

Hei, jeg hadde likedan med min mann når vi skulle prøve denne gangen. Har to barn fra før, men nå slo nervene inn. ;) Var så dum at jeg sa at jeg hadde EL. Han klarte ikke å få opp dampen på to dager. Ville så gjerne, men klarte det ikke. Ble såret slik som du, men stakkars mannen kan jo ingenting for det. Han har tatt det igjen for å si det slik. ;) Kos deg med prøving. Vet noe nytt til neste mnd. Ikke si noe. ;) Kan jo bli værre da faktisk pga da kan ha fulgt med når du ca har eggløsning. Blir bedre etterhvert.. Som du sier; bare å le av foreløpig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...