Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 jeg har en samboer og vi har fått en sønn sammen også har jeg en datter fra tidligere forhold. jeg må si at jeg har ikke vært borti dummere mnsk enn hans foreldre.. vi satt på besøk hos hans foreldre. da sitter hans far og sier at samboeren min skal ikke betale noe for min datter fordi hu er ikke hans.jeg blir selvsagt sur og sier at hvis det var sant hadde ikke jeg noe med hans sønn og gjøre og det er jo en pakkeløsning han fikk. jeg og datteren min eller ingenting og nå har vi jo fått en sønn sammen ble jeg da sjokkert. og etter vi besøkte dem vil de ha min datter dit for å kjøpe masse ting til henne men da driter de fullstendig i sønnen vi fikk. jeg mener er det virkelig ikke mulig å se begge barn som like?? også vi skulle feire jul sammen spør mor hans om han ikke kan komme hjem og feire jul hos dem- alene! dumme kjerringa altså,dette visste hun veldig godt fra før. de liker kun ene barnet og overser fullstendig det andre,også vil de ha sin sønn hos seg hele tiden men han har startet sin egen familie. jeg mener,jeg ha må ha tråkket i den største besteforeldreRUKA på denne planet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Stakkars barn, da. Det må jo være helt forferdelig å bli gjort forskjell på. Helt utrolig at voksne folk ikke skjønner at det er vondt for dem. Går jo ikke an å skjule det heller.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Drit i dem. Ikke besøk dem. De ødelegger ditt humør og det er de ikke verdt. Jeg har også ei stooooor ruke 200 meter unna..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå