forvirret... Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Vi tenker seriøst på å skaffe oss en. Det er et nøye gjennomtenkt valg. Har erfaring er med raser som shih-tzu, og golden retriever. MEN er det sånn at dere som har denne rasen er hjemmeværende? jeg har ikke jobb nå, men skal ut ien 60-70 % jobb til høsten, er det ugunstig å ha en boxer når man er i arbeid? Har bare hørt det fra andre. Vil GJERNE ha innspill fra noen med erfaring:)
Candy girrrl Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Veldig fine og greie hunder. Men vil anbefale å ikke kjøpe boxer vis dere farter litt. For de er ekstremt krevendes. Du har en valp til den dør. De er veldig lekne, følsomme og blir lett fornærma. En kveld borte fra den så staffer den med å bæsje på gulv osv. Nå vil det jo ikke si at alle er akkurat sånn. Men de fleste som jeg har snakket sier at det er en hunderase som krever mer en gjennomsnittshunden. Boxere er glad i barn. Men et barn kan ha litt problem med å tøyle en boxer i bånd. De er ekstremt sterke.
forvirret... Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Vi farter ikke mye, men om vi gjør det så tar vi som regel hunden med. Er ganske forberedt på at de har et høyere energinivå enn de fleste andre raser, og at de krever en mye mosjon,god oppdragelse osv. Den delen er egentlig grei, Det jeg lurer på er om det er noen som jobber og likevel har en boxer som må være hjemme alene noen darbeidsdager i uka? Har lest at det ikke er så bra for spesielt denne rasen.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå