Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Ja, jeg er litt små-keen på en på jobben. Han er eldre enn meg og samboer. Selv er jeg gift og prøver å bli gravid, men han og jeg har hatt en "god kjemi" de siste månedene. Vi sender noen mailer av og til og drikker kaffe sammen på jobb ca. en gang pr uke. Jeg har sååååååååååååååååå lyst til å finne ut av hva dette er for noe, men vil jo ikke at han skal tro jeg er interessert. Hva gjør jeg????????????????????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Lar det være. Du er gift, han er samboer. Litt anstendighet er alltids greit.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Du har sikkert rett, men det høres så kjedelig ut......... HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Håper du ikke blir gravid!!!!! Stakkars unge i tillfelle. Håper du blir sittende alene, men typen din finner en ordentlig jente, som blir gravid. Drikk heller te sammen med noen andre...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Du vet hva du har, ikke hva du får. Du smiler og nyter hans nærvær og vennskap mens du venter på at det går over. Aldri fortell ham det....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Der sa du det selv! Det trygge, etablerte blir kjedelig for deg, så du trenger litt spenning. Det er ikke noe mer enn det, og det er helt normalt. Ikke noe mer å utforske, forsker du for mye, blir dette kjedelig også. Dette har jeg lang erfaring med. Ser du for nøye etter hva det er, forsvinner det. Så hvis du vil bevare spenningen, gjør du ikke for mye ut av det.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Å være gift innebærer for meg ikke å se seg om etter mer spennende affærer med en gang man kjeder seg litt i ekteskapet. Da jobber man heller med det man har. Skjerp deg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Enig med anonym 14.11 - du lar det være! Jeg var selv i samme situasjon for 4 1/2 år siden, og jeg lot ikke være... Det endte med brudd med min daværende forlovede, avlysing av bryllup og så fort "det var gjort", om du skjønner hva jeg mener, med kollegaen min, så var spenningen over og jeg satt igjen med ingenting. Selv om jeg har det utrolig bra i dag, med ny samboer og baby på vei, så er denne episoden den ene tingen jeg ønsker ugjort i livet mitt... Tro meg - det er IKKE verdt det!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Det vil alltid dukke opp fristelser på veien, men poenget er at når man velger å gifte seg så velger man å leve i troskap med den ene personen. Så med mindre du og mannen din har en egen forståelse av dette og har et åpent forhold sådan syns jeg du skal la dette være. Det er det som er forskjellen på mennesker og dyr. Mens dyrene følger instinktene sine, er vi utstyrt med evnen til å ta et bevisst valg. Er det verdt risikoen? Husk på konsekvensene... og denne mannen du har en ting for har også en samboer. Er du/dere villige til å risikere å såre dem? Og kanskje også miste dem, for en ting dere bare ønsket å finne ut av??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Så bra med mange innspill! Nå er det ikke sånn at jeg er klar for et sidesprang og hoppe til køys, men det hadde vært litt hyggelig å vite om han faktisk liker meg som mer enn en kollega, eller om han overhode ikke er interessert. Jeg vil ikke ødelegge ekteskapet mitt, men jeg er nok ganske "uttørka" på komplimenter osv. om dagen. Så om kollegaen min hadde sagt noe pent om meg til meg ville det gjort meg glad! HI
Gjest Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Vet du.. Dersom jeg hadde vært i din situasjon ville jeg fortsatt å drikke kaffe med denne kollegaen din. Litt uskyldig flørting skader ikke. Men det kan fort gå litt for langt dersom man ikke er forsiktig..! Jeg skal ikke moralisere og si at du bør kutte all kontakt med denne mannen. Vi har alle et behov for å føle oss attraktive og det gjør godt å vite at man fortsatt kan være aktuell hos andre enn den man er gift med. Selv er jeg så heldig at jeg daglig får komplimenter fra samboeren min og føler meg vel penere nå enn jeg noen gang har gjort =) Og jeg er 32+1 i dag.. Jeg trenger ikke å flørte med andre eller bli flørtet med. Ikke enda ihvertfall =) Så lenge det kun er uskyldig småflørting, kan ikke jeg se at du gjør så mye galt altså. Men jeg må innrømme at jeg blir litt betenkt når du skriver at du har lyst til å finne ut om han liker deg på andre plan enn som "bare" en kollega..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker vel litt sånn at "i en annen tid og på et annet sted, hvor verken han eller jeg var i et forhold - hva hadde sjedd da?" Og så lurer jeg så innmari på om han tenker det samme??! Finnes det noen måte jeg kan finne ut det på? Føler meg skikkelig fjortis..... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Hvis man skal skifte kjæreste hver gang man treffer en man er svak for, ville vi hatt store problemer. Det er naturlig å falle for andre enn ektefellen i løpet av livet. Men det som må avghøre om du går fra mannen din eller ikke, er jo forholdet du har til HAM. Elsker du ham, har dere det fint sammen? Hvis svaret er ja, lar du dette andre bli med drømmen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Dette var det mest fornuftige svaret jeg har sett på lenge!!! Akkurat det jeg mener, men jeg fant ikke ordene:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 jeg tror ikke gresset er så mye grønnere på andre siden av gjerdet. det er nok spennende menn overalt, men vi vet hva vi har, og om du føler deg trygg i det forholdet og elsker mannen din så er det ingen løsning å utforske noe som helst. hva om han ville velge deg, men så velger du likevel mannen din? eller omvendt? en pinlig,trist og vanskelig situasjon å sette seg selv i....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Og hvorfor "bare finne ut om han liker deg"??? Hva så om han gjør det - hvis du ikke har tenkt til å gjøre noe mer med det?` Er det ikke bedre å beholde den lille flørtingen i hverdagen? Ikke gjør det til noe mer enn hva det er eller bør være - men er lov å flørte litt... Lov å se på menyen, så lenge man spiser hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå