Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det mulig å ha ett alt for ivrig barn i magen? Min lille prinsesse har de siste dagene sparket så utrolig mye - mange, mange spark/slag på rappen. Jeg blir nesten urolig. Hun var så mye roligere tidligere (mange sprak før også) - men den siste uken har det gått iett. Jeg har kuttet ut den koffeinfrie kaffen også - for å være sikker....
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kanskje hun er inne i en fase der hun bare MÅ være aktiv hele tiden? Ikke veit jeg. Min reagerer på sukker, og kald drikke hvertfall!=)
anette&tutta mari :) Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 min tutte sparker i timesvis hun når hun først begynner.. har hørt at urolige barn i magen blir rolige når de kommer ut
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Så bra at det ikke bare er meg Og jeg klager ikke - bedre å kjenne at hun er der! Snakket akkurat med svigermor og min kjære mann var visst like ivrig inne i magen han og Har kuttet ut sukker, kaffe, saft og brus
peanut Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hei:) Ja hos meg er det fult liv...til tider så mye at jeg lurer på om han ikke skal bli sliten snart:) Men jeg storkoser meg med å kjenne liv og trøster meg med at det nok er et farsbarn for mannen min var ganske aktiv i svigermors mage:) Heldigvis såver jeg veldig godt om nettene...så lenge det varer da. Lykke til jenter...og kos dere med aktive mager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå