Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg er "kjent" her inne,så derfor velger jeg å være anonym nå. For bare noen månder siden,så alt bare greit ut. Så ble jeg sykemeldt pga en kronisk skade,som jeg har vært sykemeldt for mange ganger før.Det holder en stund,så er det på'`n igjen.Noe som ikke er særlig populært hos bedriften og direktøren. Har vært sykemeldt to mnd nå, og er litt bedre,men ikke bra nok til å begynne å jobbe. Jeg trives godt i jobben min, men dessverre er jeg ikke særlig god i den.Jeg gjør alltid mitt beste, men dessverre kommer jeg ikke opp på mine kollegers nivå.Jeg har prøvdt å bare heve meg over det. Men,nå går jeg som sagt sykemeldt, og føler meg rett og slett så utrolig unyttig. Dere ser nok på meg som en dårlig mor,for barnet mitt går faktisk fullt i bh,selv om jeg er hjemme sykemeldt.Men,jeg vet at jeg er en god mor,elsker barnet mitt over alt. Men,nå er det også slik at i forrige uke,fikk min mann beskjed om at bedriften der han jobber,skal legges ned, og han har 3 mnd. på å finne ny jobb. Det blir bare for mye nå,jeg vil bare ha et rolig med en jobb jeg mestrer,at mannen min skal for en gang skyld få en stabil og trygg jobb (han har dessverre vært utsatt for det samme et par ganger tidligere) og leve et helt vanlig liv.Kjenner jeg er i ferd med å la tungsinn overta, men det orker jeg ikke.føler meg som en svekling og looser.ikke tør jeg søke ny jobb heller,da jeg er redd jeg ikke skal mestre det. Godt jeg har barnet mitt og en mann som er evig optimist,han er den beste!!! Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, men jegg måtte bare......puh...
3 blå Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Bare et lite tips, du er ikke så veldig anonym.
Anne-B. Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Det var mye å gå og tenke på, så jeg skjønner godt at du kan bli tung til sinns. Håper det ordner seg etter hvert, selv om jeg ikke har noen konkrete råd, anna enn å hang in there! Det kommer nok lysere tider.. Klem.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Ikke noe å skamme seg for dette Stå på, vi har alle dårlige perioder i livet.
jentebanden Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Tips fra meg også: Logg deg av, og på igjen!
jentebanden Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Og for all del: Lykke til videre, håper det ordner seg for dere! Syns du skal prøve å bytte jobb, vet jo ikke om du mestrer det før du har prøvd. Det må vel være noe som passer bedre enn noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå