Gå til innhold

Noen som har Bugaboo Bee? Eller den nye Silver Cross trillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde blitt veldig glad for erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg en Bee, teller det? hehe. Du finner flere som har Bee på vogndilla.com hvertfall, virker som en super trille for de som klarer synet av den da, hehe.

Skrevet

Takk for svar,får gå inn der å se... Mange som syns den er stygg da eller? Syns den er kjempefin jeg :)

Skrevet

Driver å maser på H om å kjøpe bee sånn at vi har en trille nå i sommer og en trille til tuppa når babyen kommer, men så langt ser det dårlig ut gitt ;)

Vi har jo bugaboo cameleon og jeg elsker vogna, skulle tro at trillen var like god..

Skrevet

Så gøy, så kan mamma og pappa trille en buggis hver på tur :) *søtt*

Skrevet

Hehehe ja ikke sant? han mener det er altfor dyrt for en trille, men vi har carena easy fra før og er begge enige om at det ikke lønner seg å kjøpe billigtrille (hater den)..

Har heldigvis et halvt år med masing foran meg før babyen kommer da, men skulle gjerne hatt ny trille i sommer ;)

Skrevet

Jeg sitter og venter på Bee med rosa kalesje. Den blir lansert i USA i sommer, venter til den kommer til Norge. Men eldste hos oss får en Bee så fort rosa er på markedet, tar for lang tid blir det en sort.

Har Cameleon og den er super!!

Skrevet

Nei, men skal tipse dere om den trilla vi endte opp med nå: TFK Buggster. Veldig god å trille!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...