Blue Lady Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ønsker meg en Bee, teller det? hehe. Du finner flere som har Bee på vogndilla.com hvertfall, virker som en super trille for de som klarer synet av den da, hehe.
Silker Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Takk for svar,får gå inn der å se... Mange som syns den er stygg da eller? Syns den er kjempefin jeg
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Driver å maser på H om å kjøpe bee sånn at vi har en trille nå i sommer og en trille til tuppa når babyen kommer, men så langt ser det dårlig ut gitt Vi har jo bugaboo cameleon og jeg elsker vogna, skulle tro at trillen var like god..
Silker Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Så gøy, så kan mamma og pappa trille en buggis hver på tur *søtt*
Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hehehe ja ikke sant? han mener det er altfor dyrt for en trille, men vi har carena easy fra før og er begge enige om at det ikke lønner seg å kjøpe billigtrille (hater den).. Har heldigvis et halvt år med masing foran meg før babyen kommer da, men skulle gjerne hatt ny trille i sommer
Den lille prinsesse Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg sitter og venter på Bee med rosa kalesje. Den blir lansert i USA i sommer, venter til den kommer til Norge. Men eldste hos oss får en Bee så fort rosa er på markedet, tar for lang tid blir det en sort. Har Cameleon og den er super!!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Nei, men skal tipse dere om den trilla vi endte opp med nå: TFK Buggster. Veldig god å trille!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå