mai mammaen til to Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 husker jeg fikk det på slutten sist og.. klumpen nede på ankelen er omtrent helt borte nå... i går når jeg skulle ta på meg støvlettene mine sprengte jeg dem..hehe. de var alt for stramme.. fingrene er kingsize... +++... håper bare at det ikke er lenge igjen nå... skal til jordmor i morgen og skal se om jeg får henne til å strippe meg.. bare 5 dager til terminen nå
Smånetta 14.mai Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Her også! De kom som kasta på på lørdag. Har aldri hovnetnoe annet sted enn i ansiktet av allergi, så jeg er litt satt ut. Tør ikke ha på gifteringen, for på ettermiddagen smeller det til i hendene også. Nesten litt skummelt og i hvert fall litt surt. Følte meg tung nok fra før. Jaja. seksten dager til termin, og med det nye tilbudet til fødende på st.olav, blir det vel maks 23...
Glad-mamma:) Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hei Smånetta 14.mai, Hvilket nytt tilbud er det ved St. Olavs???? Er det virkelig sånn at man blir satt i gang 7 dager over termin? Er jo i såffall kjempe bra!!! Vet du hvor jeg kan finne en plass hvor det står noe om det?
mai mammaen til to Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 oi. blir du satt igang en uke på overtid? skulle ønske det var sånn her og..men her tror jeg det er ca to uker
OhMyGod!!! Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 æsj da, ødemer er kjipt ja, har heldigvis hatt bare to dager der jeg hovna skikkelig, men det gikk seg til igjen av en eller annen grunn......veldig glad for det! en uke over bare? wow hørtes jo genialt ut...... her i stavanger er det to..... nå jeg kan angre på at vi ikke flytta oppover igjen før fødselen da, hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå