Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna hver gang man trilla tur?? Mini e 3 mnd å han våkna hver gang vi går tur,har kanskje sovet 15 min,så våkna han,ligg lenge våken,småsutring å så kan han sovne igjen... Litt irriterende :-/ Trill æ han rett ut på verandaen så kan han sov en time uten å våkne,virka som han blir forstyrra av å bli trilla??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det omvent... hun liker kjempe godt å bli trilla og kan sove leeenge da... men med en gang vogna står stille begynner hun å småsutre... der er iallefall irriterende.....!!!

Skrevet

men æ vil trill masssssse tur.... hehe ;-)

Skrevet

Gutten min kan også våkne når vi er ute og triller.

Han sovner alltid igjen da, og varierer veldig hvor lenge han sover.

Jeg er ute og triller 1-3 timer hver dag, triller selv om han ligger våken.

Godt med frisk luft for begge to:-)

Roer han seg ikke med smokk da?

Skrevet

dattera mi å våkner så fort vogna stopper..kjempe iriterende

Skrevet

Jenta mi (4 mrd) bruker også å våkne om hun har ligget i vognen og sovet og jeg begynner å trille. Heldigvis kan jeg trille nok så lenge selv om hun er våken; da ligger hun å "snakker" og titter og noen ganger sovner hun igjen - men om hun er sulten så begynner hun å skrike etterhvert da. Tror hun er ganske var for lyder, bevegelser osv. Jeg kan ikke flytte henne sovende heller, f.x fra puppen og ned i sengen - da våkner hun med en gang. Førstemann var helt motsatt; når hun hadde sovnet tror jeg ikke et jordskjelv kunne vekket henne :-)

Skrevet

hehe.. okay =) mini tar ikke smokk :-SS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...