mizz25 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Våkna hver gang man trilla tur?? Mini e 3 mnd å han våkna hver gang vi går tur,har kanskje sovet 15 min,så våkna han,ligg lenge våken,småsutring å så kan han sovne igjen... Litt irriterende :-/ Trill æ han rett ut på verandaen så kan han sov en time uten å våkne,virka som han blir forstyrra av å bli trilla??
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 her er det omvent... hun liker kjempe godt å bli trilla og kan sove leeenge da... men med en gang vogna står stille begynner hun å småsutre... der er iallefall irriterende.....!!!
mizz25 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 men æ vil trill masssssse tur.... hehe ;-)
Sunniva78 har to små Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Gutten min kan også våkne når vi er ute og triller. Han sovner alltid igjen da, og varierer veldig hvor lenge han sover. Jeg er ute og triller 1-3 timer hver dag, triller selv om han ligger våken. Godt med frisk luft for begge to:-) Roer han seg ikke med smokk da?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 dattera mi å våkner så fort vogna stopper..kjempe iriterende
nungo Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jenta mi (4 mrd) bruker også å våkne om hun har ligget i vognen og sovet og jeg begynner å trille. Heldigvis kan jeg trille nok så lenge selv om hun er våken; da ligger hun å "snakker" og titter og noen ganger sovner hun igjen - men om hun er sulten så begynner hun å skrike etterhvert da. Tror hun er ganske var for lyder, bevegelser osv. Jeg kan ikke flytte henne sovende heller, f.x fra puppen og ned i sengen - da våkner hun med en gang. Førstemann var helt motsatt; når hun hadde sovnet tror jeg ikke et jordskjelv kunne vekket henne :-)
mizz25 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 hehe.. okay =) mini tar ikke smokk :-SS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå