Mrs Inkognito Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Vi vurderer å skaffe oss en person som kan hjelpe oss med litt husarbeid noen timer i uka. Litt støvtørk, gulvvask, klesvask, og det som måtte være nødvendig. Ikke snakk om mer enn kanskje 2-3 timer i uka. Noen som har slik hjelp i huset? Hva betaler dere evt.? Per time eller per uke? Svart eller hvitt?
Mrs Inkognito Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2008 *ingen???* *merkelig, trodde det ble mer og mer vanlig...*
charlotte,b Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Vi har det til tider, ikke en fast ordning! Hun kommer til oss og tar husvasken og vindusvasken når jeg øsnker det og det er helt topp! Anbefaler det virkelig!!!!! Vi bateler ca 100,- timen, har en del andre venner som også får hjelp til slikt og alle sier at det vært alt det koster. Hun vi har bruker fra 2-5 timer, spørs litt hva som skal vaskes denne gang.
Berrudi Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 ja,har ei som kommer å vasker hus hver 14.dag! da bruker hun ca 5 timer og får 100 kr timen svart.Deilig!!!det er vel brukte penger det!!!!
Gemini77 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Vi har en dame som kommer 1 gang i uken og vasker hele leiligheten. Hun bruker 2 timer på vasken og vi betaler henne 250 kr gangen. Hvis vi ønsker stryking, vask av vinduer etc, så avtaler vi lengre tid og betaler henne deretter..
Mrs Inkognito Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 *dytter litt opp i håp om flere innspill*
frøken blå Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Kusina mi/venninna mi har. Hun var idag. Skuret bad, sluker, dusj, do m.m. med Jif, vasket klær, strøk skjorter (noe hun aldri gjør, hehe), skiftet på sengene, drog de frem og tørket støv på gulvlistene, vasket gulv m.m. Altså masse + ting jeg ikke har nevnt.... Tar 400 kroner for dette. Er "svart" ordning dette. Jeg vurderer det selv.
Gjest MMJ Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 100 kroner timen!!! Det var billig!!! Lurer på om jeg og skal få tak i noen... Man får jo gjort dritmye på en time!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå