Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Vi lurer litt på og få 3 mann:-) eg har veldig lyst og er klar men mannen menner til tider det er mer en nok med to (spes. når vi har hatt syke barn en sjelden gang)... , og noen ganger har han litt lyst:-) barna våres er 14 mnd og 31/2 år.
charlotte,b Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hei igjen, vi er også i samme "stilling" er veldig i tvil om vi skal få nr 3. våre er 3,5år og 20mnd! Er det noen med denne erfaringen her som kan hjelpe oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
sajam Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Vi har tre barn, de to eldste var 3år og 2år da mini ble født ) Nå er de blitt 4,5år, 3,5år og 1,5år. Det har gått mye greiere enn hva jeg trodde ) Merker jo nå da mini er blitt såpass stor, at det er jo ganske mye liv og røre til tider, men jeg syns det bare er kjempe kos ) De har utrolig stor glede av hverandre og leker masse med hverandre. Jeg syns ikke overgangen var/er spesielt stor, det er kjempe kos )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå