KoneTilMannenMin Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 vi ska på 3 månaders kontroll på fredag och då blir det vaksin... gruer mig litt... vad kan jag førventa mig? några tips?? har hørt den er illa
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 spørs hva du mener med ille da..mange barn skriker bare litt når sprøyta blir satt åsså går det kjempe fort over jenta mi reagerte litt i ettertid med å være survete osv et par dager, bittelitt feber... men ellers tror jeg ikke stikkene og den biten var så ille...
Ronja&Odin Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 jeg var kjempe nervøs for denne dagen da jeg selv er livredd sprøyter. alt gikk veldig bra.. bar¨na gråter mest for at man holder dem fast.. jeg ble i allefall possitivt overasket over hvor bra alt gikk. lille snuppa var så flink så) de er ikke ille... den andre kan virke værre en den første og det sikkert fori dem husker den første... lykke til til din lille:)
KoneTilMannenMin Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 jag tenkte mer på ner man kommer hem med den lill...ømhet o feber og sånt... gruer meg til å behøva ge stikk piller
Krøvvel Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Barnet sitter på fanget ditt mens helsesøster stikker. En sprøyte i hvert lår. Barnet skriker, men det går jo fort over. De kan få litt feber og bli litt sutrete. Synes ikke den var ille, slapp av:-)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 uff..nå begynt jeg jo å gru meg litt til kontrollen jeg skal med lillemor på onsdag :/ Jeg er jo sjiit redd sprøyter
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Vi har vært på 3-månederskontroll i dag. Jr gråt litt når han fikk vaksinene, men det gikk fort over. Det var helt udramatisk! Han survet litt etterpå, men den mest fremtredende "bivirkningen" jeg har merket er at han har sovet mer. Sovnet likevel som vanlig nå 19:30. Han har ikke feber.
Line-80 Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg ga min lille en stikkpille, og det er ikke noe å grue seg til i det hele tatt. Han protesterte overhode ikke når jeg satte den inn. Virket ikke som han merket noe særlig til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå