Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært kos å få kontakt med noen fra Elverum som også skal ha små c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Elverum :-) Har i alle fall bodd her i snart 6 år. Vi har treff en gang i blant, det er bare å hive seg på! Neste gang er 5.mai, om du går inn på BIM-treff finner du sted (cafe Rollo) og klokkeslett (husker ikke helt) der :-)

Skrevet

Elverum her. Venter andremann tidlig oktober :)

Skrevet

Har fått med meg at det er noen som har møttes på cafe Rollo, og jeg har ambisjoner om å komme meg dit etterhvert c",) Foreløpig er jeg i innspurten med en bacheloroppgave som skal leveres 13 mai, og siden jeg skriver sammen med noen har jeg ikke vært så fleksibel mtp de tidene jeg har sett dere har møttes på...

MEN, gutten vår kommer ikke før ca 23 august, så jeg kan jo håpe at det blir flere anledninger utover :-)

Skrevet

Førstemann her, så jeg er ganske blank på det meste... Hehe, det kommer nok til å gå på et vis :-)

Kanskje du også blir med på treff framover?

Skrevet

Det går seg nok veldig bra til :) ja det hadde vært moro det, artig hvis noen har termin omtrent samtidig og.. Er "heldigvis" sykmeldt akkurat nå, ellers blir det vanskelig med treff på dagtid..

Skrevet

Hei igjen! Jeg synes dere begge skal bli med på treff :-) For øyeblikket er jeg den på treffene som har termin sist, så ser for meg at jeg kan bli ensom framover ;-) Og er uansett hyggelig å bli kjent med flere mager!

Skrevet

Jeg lover å følge med på når det blir treff framover, og du kan nok regne med å bli kjent med denne magen c",) Nå er det under 14 dager igjen til oppgaven leveres, og jeg kan slutte å pendle opp til Rena hver dag - og da blir jeg mer fleksibel. Blir godt å bli ferdig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...