Gå til innhold

at kvalmen aldri skal gi seg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i uke 22 og har ikke merka noe kvalme de siste to ukene, men skulle til og rydde litt i sted og da var det plutselig bare å springe på do...igjen! flere som har komt så "langt" i svangerskapet og enda sliter med kvalmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg er i uke 16 og har vært fin siste uke. trodde jeg var ferdig med kvalme, men idag morges var det der igjen. Kom meg nesten ikke på jobb i dag...

Skrevet

Jepp, jeg er i uke 21 og er fortsatt kvalm.. Jeg kaster ikke opp, men går rundt og er nesten konstant kvalm hele tiden.. Forferdelig slitsomt! Også om natta, men har blitt litt bedre nå..

Har begynt med akupunktur og tror det hjelper. Nå kan jeg ha 2-3 kvalmefrie dager innimellom og det er jo helt fantastisk!!!

Har du prøvd akupunktur?

Skrevet

på natta slipper jeg heldigvis å være dårlig, men de dagene jeg er dårlig skal det ingenting til før jeg kaster opp, tørr ikke engang og kysse typen i frykt for at han skal ha dårlig ånde:S nei har ikkje prøvd det, men har nålskrekk så tviler på jeg tørr prøve det....

Skrevet

Uff, jeg skjønner hvordan du har det. Det er bare enkelte lukter eller ting jeg blir helt dårlig av...

Så synd at du har nålskrekk da, for akupunktur vet jeg har hjulpet mange.. Men uansett så har vi jo kommet såpass langt nå i svangerskapet at det må gi seg snart?!

Det er i hvert fall lov til å håpe ;-)

Skrevet

ja vi får tro det:)

håper bare jeg slipper gå hele svangerskapet sånn!

Skrevet

Er 21+5 og kaster opp hver dag :-( Hver morgen enten i vasken eller dysjen og om ettermiddagen hvis jeg har spist for mye eller stresser med noe. Det er så slitsomt ja - håper det snart går over! Godt å se jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner noen det... hehe

Skrevet

jeg er i uke 23+4 og fortsatt kvalm..spyr mindre nå pga afipran stikkpiller,men kvalmen er der hele tiden...har vært sykemld hele tiden pga kvalmen...hvordan er det med dere,klarer dere å jobbe?

Skrevet

ps:siste svangerskapet spydde jeg i 9 mnd:P helt til dagen etter gutten kom til verden.....

Skrevet

nei, har vært sykemeldt nesten hele tiden, har jobbet de siste to ukene, men måtte bare ringe og si at jeg ikke kunne komme i dag, hadde ikke sjangs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...