blond Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Kan ikke menn rydde? Blir gal av en mann som bare kan rote, men ikke rydde. Og hvorfor skal jeg gjøre det for han? Kan ikke drite i det heller for da blir det aldri gjort!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Joda, menn kan rydde... Ihvertfall min mann... men han trenger av og til ett dytt i ræva for å skjønne hva som trenger å blir gjort... Men ikkje alltid... Når jeg er dårlig er han veldig flink i å ta i et tak for at det skal bra ut... Men ellers må jeg ofte be han om å gjøre noe, og da gjør han det... Han ser ikkje alltid det som jeg ser som rot...
Hikken Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Synes det beste er når jeg sier at jeg/vi må få rydda litt, for nå ser det jævlig ut her! og får et "hæææ? er det rotete nå..?" til svar :-D Tror det er en feilkobling i de fleste menns hoder som vi bare må leve med.
blond Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Litt slitsomt når man stadig må gå i oppløsning og nesten begynne å grine eller være så sliten at man er både kvalm og svimmel før han fatter poenget.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Er enig med du der HI, jeg bare sier at nå må han støvsuge, kanskje si det to ganger, men innen en time er det gjort, så jeg kan egentlig ikkje klage i det hele tatt... Og er enig med deg Helene, en feilkobling på rot og støv... Får av og til svar "tørka jo støv for to uker siden..." LOL
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Mannnen min eier ikke forståelser for systemer. Det verste var da vi skulle flytte inn i ny leilighet. Han begynte med å henge opp bildene. Hvor de andre tingene skulle plasseres hadde han ingen ide om. Til vanlig prøver han å rydde ganske ofte, men skjønner ikke hvorfor glass skal stå et sted, tallerkener et annet og at nøkler, sikkerhetsnåler, kort etc. helst bør lagres et annet sted enn opp på CD-hyllene. Så da blir det gjerne til at jeg gjør jobben likevel.
blond Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 At det er mulig! Og likevel vil vi leve med de... Lurer på om det er et generelt trekk ved menn eller om det er mødres skyld..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 he he. Vi har en diskusjon gående her vi, og kunne mesten tru det var mitt innslag:) Men her i huset er det ikke bare ryddinga som er problemet, han klager viss det er noe jeg har glemt å handle i butikken eller han ikke har rene klær!!! Sier det er bare for spøk, men biter liksom ikke helt på, da den spøken har vart en stund nå. Jeg er hjemme med en baby på 5 uker, og han får som regel middag og rent hus når han kommer hjem fra jobb. Grr grr
Christoffer i magen Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Min mann kan ikke. Eller han kan men vil ikke, rettere sagt. Har kranglet om dette sikkert 10 000 ganger men det hjelper lite for det eneste han har å si er at han ikke er homo. Noe så dumt. Så nå har jeg bare gitt opp. Rydder å vasker selv men han bør ikke prøve å klage hvis han synes at det er litt for rotete. Da tror jeg at jeg kommer til å bli fly forbannet. MANNFOLK! Kan ikke leve med dem men desverre heller ikke uten dem. he he
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Hoeres kjipt ut! Hadde hatt litt problemer med aa godta det jeg, mannen min er ryddegal... Men du/dere kan vel hvertfall la vaere aa vaske klaerne hans hvis de ikke gidder aa gjoere noe annet i huset? Da har han jo ikke noe valg tilslutt...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Tror nok det er litt mødrenes feil, i alle fall her. Hun har gått etter og ryddet i alle år. Er egentlig ganske flink til å rydde men jag må liksom si at nå ser det j..... ut her kanskje ta frem støvsugeren. Det virker som om noen menn mangler genet for å se støv.
blond Skrevet 29. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2008 Støv er en ting, noe annet er det med stabler av klær og leker overalt. Selv en blind ville sett det.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Det er definitivt noe med menn og rydding, ja. Her er det slik at mannen er flink til å ta sin del, men gjør det på sin egen måte. Dvs. han tørker støv og vasker gulv RUNDT rotet, istedetfor å fjerne det først. Gud vet hvor mange diskusjoner vi har hatt! Hvordan kan egentlig voksne og ellers oppegående menn være så idioter på dette området? Kommer aldri til å fatte det.
.Ann. Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Jeg kan heller ikke rydde.Tror ikke det er bare menn.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #16 Skrevet 29. april 2008 min mann rydde kvar dag, støvsuge å vaske opp, vaske kler å lage middag... her e da eg så e mannen:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå