Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 8,5 mnd som siden torsdag har vært syk. Har hatt nærmere 40 i feber de siste tre dagene, men er helt propell i kroppen så ho er nesten umulig å få til å sove. Vært hos lege og alle prøver var fine, men ho er veldig rød i halsen så har nok en halsinfeksjon. Virker som om ho har vondt i magen også for ho promper fælt og det er flere bæsjebleier til dagen. Hun illskriker om vi forsøker å legge henne i senga eller vogna, vil heller ikke ligge i armkroken, kun sitte oppreist. Andre som har opplevd noe i den duren og hva gjorde dere/hvor lenge varte det, kunne trenge en god natts søvn nå etter tre netter snaut uten en blund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klompen her hadde en fæl runde med kraftig influensa. Vi ga han paracet etter legens anb dosering. Da sov han og spiste i hvert fall litt gjennom sykdomsperioden. Han sliter også frytkelig med å sove når han blir tett i nesa. Bruker rhinox el ved veldig tett nese, mindre tett nese bruker vi engansbeholdere med saltvann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...