knøtta Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har ei tulle på 8,5 mnd som siden torsdag har vært syk. Har hatt nærmere 40 i feber de siste tre dagene, men er helt propell i kroppen så ho er nesten umulig å få til å sove. Vært hos lege og alle prøver var fine, men ho er veldig rød i halsen så har nok en halsinfeksjon. Virker som om ho har vondt i magen også for ho promper fælt og det er flere bæsjebleier til dagen. Hun illskriker om vi forsøker å legge henne i senga eller vogna, vil heller ikke ligge i armkroken, kun sitte oppreist. Andre som har opplevd noe i den duren og hva gjorde dere/hvor lenge varte det, kunne trenge en god natts søvn nå etter tre netter snaut uten en blund.
Moi 32 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Klompen her hadde en fæl runde med kraftig influensa. Vi ga han paracet etter legens anb dosering. Da sov han og spiste i hvert fall litt gjennom sykdomsperioden. Han sliter også frytkelig med å sove når han blir tett i nesa. Bruker rhinox el ved veldig tett nese, mindre tett nese bruker vi engansbeholdere med saltvann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå