Gå til innhold

Dere som kjøper brukt reima dress..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all værden finner dere dem,?Har leta på finn,no og diverse,men finner ikke noen til salgs.Nå skal det sies at jeg ikke er no flink på data,men allikavel...hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart selge snuppa sin, rød i str 98. Solgte den forrige her inne. :o)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Loppemarked. 30 kroner.

Skrevet

Jeg fant 2 reimadresser på zett.

Skrevet

jeg selger mine på finn.no

Skal du ha vår/vinter / str og farge ?

Jeg ska lselge en röd m grått i str 98 - den er noe slitt på knär og i stumpen, men ikke ödelagt på noen måte. Skal ha 250,- for den !

Skrevet

Har en gutt som blir 2år nå i juni,men han er så lang,var 91cm i forrige mnd så må ha 98 vil jeg tro,Jakter på både vår og vinterdress

Skrevet

Er jo loppemarked tid nå,får sjekke litt:)

Skrevet

zett har jeg ikke kikka på,hmmm kikke videre

Skrevet

Jeg har både en vår og vinterdress i str 92 som skal selges. Vinterdressen er brun og rosa (super fin!) - og vår/høstdressen er marine og rosa, også veldig fin. Begge er pent brukt. Solgte de forrige i 86 her inne også. :-)

Også har jeg en lyseblå Reima vinterdress til baby - str 68, den er brukt bare 2 ganger. :-)

Skrevet

Reima dressene er store i str. Dattern min er 106 cm nå og brukte str 98 i vinter - den holdt akuratt vinteren ut. 104 hadde värt for stor.

Så pröv först för su kjöper :o)

Skrevet

Men,selv om de er store i str så skal han ikke bruke dem før til høsten,trodde kanskje at 92 blir lite da,hmm nå ble jeg usikker gitt.

Skrevet

Kjøpte 98 til snuppa mi når hun ble 2 år, var da 90,5 cm lang. Hadde hun hatt mindre hadde den ikke passet ut sesongen, nå er hun 96 cm lang.

Skrevet

Ja da må jeg hvertfall ha 98 str.

Skrevet

hvor mye skal du selge den vinterdressen for? hørtes veldig fin ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...