Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei, trenger noen tips så lurer på hva dere skal ha til middag idag?? Ellers noen tips til billige middager??
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 her blir det laksefilè med grønnsaker, ris og bernè, namnam....
KoneTilMannenMin Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 du kan laga pølsegryta med pølser och en boxs med tomatbønner, bara ha i det du har till hands, løk, purre, paprika allt er gott. servera med ris till... kan ikke gå galt. super enkelt och super gott!
Moi 32 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Anbefaler www.mat.no! Da går du på avansert søk, plukker noen søkekriterier, skriver inn noen søkeord f.eks kylling, samt vanskelighetsgrad og tidsfrobruk. Oppskriftene skriver jeg ut, tar med i butikken og handler, dersom jeg er fornøyd går oppskriften i en perm på kjøkkenet. Nå bruker jeg stort sett bare permen. Dersom pris er viktig anbefaler jeg deg å være veldig kritisk til butikkene du bruker, samt sammenligne prisene på forskjellige merker(er jo blitt ganske enkelt nå som det står volum/enhetspriser på hylla)! Myyye penger å spare der altså! Jeg tar storinnkjøp(minus noe grønnsaker og brød som fylles på etter behov) en gang i uka på Coop OBS. Blir alltid veldig fornøyd nr jeg kommer til kassa altså! (jeg skriver ned 7 middager på en lapp og skriver handlelapp utifra den, har noen gamle slike middagslister liggende slik at jeg enkelt kan lage nye). Håper noen av tipsene kan komme deg til nytte!
Piken på landet Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Her blir det meksikansk tomatsuppe med hvitløksbaguetter, rømme, egg, ost, paprika, agurk, mais, kinakål og tortillachips. Har vært så mye oppe i natt, så jeg prioriterer heller litt søvn enn å stå timesvis med grytene :-)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Samme som smitt&smule her, bare at vi kaller det Tacosuppe. er snadder!
Ronja&Odin Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 skal spise svenske kjøttboller og makaronistuing:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå