Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 mener bestemt at jeg ikke hadde noen festeblødning da jeg gikk gravid med gutten vår, hadde mensen 1 gang i 4 dager, noe mindre blødninger enn vanlig og så var det stopp! er det ikke veldig individuelt om man har festeblødning eller har alle det og så var det bare jeg som ikke la merke til min i forrige svangerskap? *føler seg grønn*
GledeGlede Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hehe. Neida:) Det er helt individuelt om man har det
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 okei, hehe begynte å lure for kunne ikke huske at jeg hadde det sist gang ^^, da vet jeg det ^^,
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde heller ingen festeblødning med mine to barn.
2søtesmåh Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde aldri hørt om festeblødning før jeg kom her inne. Ingen jeg kjenner har hørt om det, og ingen har hatt det...... Kjenner heller ingen som har merket den berømte "slimproppen"... Om man leter etter slike ting KAN man kanskje se det, men tror ikke det er vanlig å legge merke til slike ting jeg......eller så er det ikke så vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå