trønder75 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 er i 7.uke, og oppdaget litt brunt blod på papiret da jeg gikk på do i dag. Har i tillegg "rivinger" i magen som ved mens...Noen som har opplevd dette? Er livredd for å miste "spiren" min....
Klemzi Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg vet jeg kommer til å gjøre meg enda mer bekymret nå... men symptomene du har kan være begynnelsen på en abort.... Det kan også være noe helt ufarlig, som f. eks et blodkar som er bristet. Jeg fikk brunlig utflod da jeg var 12+3. Ingen smerter. Tok kontakt med legen som henviste til gyn for UL. Der fant de dessverre ingen fosteraktivitet.... Så jeg fikk konstatert MA.... Fikk utskrapning. Dette er nå 7 uker siden, og jeg er 5 uker på vei igjen.....
jente+gutt+? Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 La inn et lignende innlegg i sist uke. Da var jeg også i 7.uke og startet med brunlig utflod, følte jeg hadde mensenmurringer også men er ikke sikker på om det kanskje var innbildning hehe. I hvertfall fikk jeg komme til UL med en gang, sikkert fordi jeg har hatt en SA og en MA og at jeg har hatt litt blødninger underveis med begge mine barn også. UL viste hvert fall en bankende hjerte som jo lover godt, den brunlige utfloden ga seg i helgen og nå er jeg igjen ved godt mot. Gynekologen sa at dette var veldig vanlig og som regel ufarlig. Men dersom det økte veldig på eller det kom friskt blod måtte jeg ta kontakt. Fikk uansett ktr med UL om 10 dager. Er sikker på at det går fint for oss begge:)
trønder75 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Tilbake fra legen nå, fikk UL time i morgen tidlig. Blødningen kommer fra livmora, men han ville være sikker...Ja, håper så inderlig at dette går bra- takk for svar!
penny lane Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 jeg hadde et brunlig utflod en gang i uke 5 og en gang i slutten av uke 6. fikk ultralyd og fosteret vokste og hjertet banket. så jeg håper virkelig det går bra med deg også.. krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå