Turtelduen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Min klikker rett og slett helt noen ganger... Alt skal gå etter hvordan han har sett for seg ting, i den og den rekkefølgen. Ellers så kan vi glemme å få han med på ting... F.eks så skulle han til en venn. Men så glemte jeg sparkesykkelen, nei da ville han bli med. Det kunne han ikke og pappaen bar han inn. Nei mamma skulle leie han ropte han. Dum som jeg var gikk jeg med på det, helt ut til bilen måtte vi gå. Men det ville ikke jeg. Det var unødvendig. Omsider gikk han med på halve veien. Da vi kom frem skulle han være ute, han ville ikke inn... osv. holdt på... Virker som han vil ha ting på sin måte, han prøver seg. Blir hyl og vræl om det skjer en uforutsett ting for han... F.eks om jeg tar på buksen når det han egentlig ville det osv. Vær så snill og si at det er normal? Og vær så snill, er jeg helt elendig som ikke helt klarer å takle en slik 4 åring? Føler at jeg ødelegger gutten helt. Det som er værst er at jeg kanskje ikke klarer og være konsekvent nok, men vet ikke helt hvor jeg skal starte...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Åååå så deilig å høre at det ikke er bare min!!!!! Han er helt jævlig til tider!!! I dag hadde vi en giga faigt pga. et par sokker:/ Han klarer fint å kle på seg alle klærne når det er pappaen, men så snart han er ute av døra, og det bare er meg igjen så er hælvete løs! Ellers er han en engel....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Har hørt om mange 4-åringer som er/har vært sån. Så det er nok veldig normalt. Eldstejenta var sån hun å, skikkelig sinna av seg. Er ikke sån lenger og har ikke vært det på noen måneder, hun er 4år 8mnd(om et par dager). Det går over, men du må nok være flink på å være konsekvent
Turtelduen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Puh! Godt å høre!! Bare en opprørs periode da...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Må bare legge til at det var jeg som vant! Han kledde på seg alt sammen:)
☆Monkey Business☆ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Sånn er min 4-åring også.....hun kan få et skikkelig raserianfall dersom sokken hennes ligger feil, det er helt utrolig.......prøver for det meste å overse henne litt, da roer hun seg fortere enn om jeg gir henne oppmerksomhet....håper det går over snart, ikke noe gøy....
Turtelduen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Nei nå ble jeg lettet! Han er liksom så forsåelsesfull og grei til tider, men plutselig så er alt galt... Vært mange ganger han har mått blitt lagt i senge fordi han hyler så fælt at han ikke vil høre... (bare der han roer seg, alle andre steder går han bort fra) Men jeg er konsekvent til tider, men noen ganger så føler jeg at kanskje jeg kan møte han litt... Men skjønner etter i går at det går ikke mer...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Det er viktig å velge sine kamper, ikke alt er vært å krangle om, men når man har valgt en kamp er det nok best å stå den helt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå