Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Med 38.9 i feber, svimmel som etter ei lang natt på byen og helt uten krefter. Tydeligvis rett valg å bli hjemme fra jobb i dag, det spørs om jeg kommer meg dit i morgen også..... Det er vel heller tvilsomt. *trengerenlitentrøsteklem*
Mille** Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Trøsteklem skal du få. Jeg er hjemme med et spysykt barn, venter bare på å begynne å spy selv. God bedring! *klem*
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Usj, da... God bedring til ditt barn, og så krysser jeg fingre for at du slipper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå