morijuni Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Det finnes jo flere på markedet.. Hvis dere har eksempler på noen som ikke fungerer så kan dere jo slenge på dem også, så kan vi ha en liten avstemming her..
Dojamor Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hei! Jeg vil absolutt anbefale Lanacare fra Apotek1:-)) Den er kjempefin! Har prøvd et par andre, men gikk fort tilbake til Lanacare:-)
Tredje bolla i magen :) Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Stemmer også for Lanacare. Den beste jeg har prøvd i alle fall. Synes den er mye bedre enn Purelan i alle fall. Kjempesuper å bruke for å forebygge såre pupper med i starten. Ikke vent til du har blitt sår for da tar det så mye lenger tid å bli bra. Fikk en type på barselavdelinga men husker ikke hva den het. Synes ikke den heller var like bra som Lanacare, så jeg har kjøpt en tube som ligger klar i bagen :-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hvilket apotek har denne kremen? sist gang fikk jeg skikkelig såre brystvorter....skulle da smøre med inotyol tror jeg det heter. men den var skikkelig seig og trakk jo aldri inn i huden. hvordan er denne kremen? og hvordan er det å amme med den på?
Eliise Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Var veldig fornøyd med PureLan jeg da =) Og når puppa ikke trengete den mer, var den super på tørre lepper! Den er smakløs, og det er helt trygt for babyen å amme etter at man har smurt seg...
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 PURELAN!!!!! Jeg har alltid smurt innsiden av amme-innleggene med purelan, sånn at det ligger der og beskytter brystene. Har aldri vært plaget med såre brystvorter. Dessuten kan kremen og brukes på sår stump hos babyen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå