Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer siden småen prøver å "komme seg ut" både oppe og på venstre siden min kjenens det ut til. Er fullt liv inni der. Tihi...noe jeg bare er glad for altså, for det er ikke ubehagelig på noen måte. Men er det vanlig at de er mer aktiv på slutten, siden det er mindre plass tenker jeg at det skulle vært omvendt på en måte.... Ble kanskje rotete skrevet, men dere skjlnner sikkert om dere vil ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt, aktiviteten har bare økt på inni der. Syntes det er litt rart for som deg trodde jeg at det ville bli litt mindre etter som det begynner å bli så trangt skulle en tro.

Ser vi har termin samme helgen:-)

Skrevet

hehe...artig dette. Mye vi ikke skal forstå med vår egen kropp. Jeg får spørre legen på onsdag. ;-D SÅ kan jeg legge in svaret til deg her etterpå. (om jeg husker det)

Skrevet

Her e d og enormt me liv.... Eg trodde og d sko bli mindre me liv siden hu e så stor nå...

Skrevet

hehe....her var terminene nære hverandre gitt... Jeg med 25 mai...

Skrevet

Her kjennes det ut som nurket prøver å bryte seg igjennom magen, snodig når man ser bevegelsene utenpå magen:)

Jeg trodde også at han ville bli roligere nå de siste ukene, men tvertimot. er i uke 39 nå.

Skrevet

Bra forklart Nanne82, helt ening med at det jennes ut som den prøver å bryte seg ut....

Skrevet

Her er det på akkurat samme måten. Småen er kjempeaktiv. Føles nesten som han vil ut.

Er 38+5.

Skrevet

hehe... begynt å skjønne at dette er helt normalt etterhvert!!!??? Kanskje de rett og slett er drit lei av å være inni der nå.. HAdde jeg vært så trangt som det er.. Tihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...