Gå til innhold

Sex...?


mammaen til Helle+2 i magen

Anbefalte innlegg

Heisann jenter:)

Så har vi endelig hatt sex igjen! fødte 8 mars, 7 uker siden. Etter 4 uker var sex en rar og vond opplevelse. Men i går var det faktisk GODT igjen, og ikke BARE vondt :) Jeg har null niks sexlyst og trenger bøttevis med glidemiddel og laaang tid på å klare å slappe av nok til at det blir godt, men det begynner å komme seg:) Jeg hadde tang-fødsel og ble klippet, kanskje derfor jeg syns det gjør vondt så lenge etterpå.... ?

 

Hvordan er det med dere andre jenter?? :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er det null lyst...men jeg har veldig lyst til å ha lyst... u c? har ikke turt å prøve, er enda øm nedentinl og jeg ble sydd masse. låser seg elt å jeg blir nesten kvlm bare av å tenke på at noe skal inn der.. er også øm rund klitoris området fortsatt...

 

noen tips? er 7 uker siden fødsel å jeg begynner å syns synd på den tålmodige mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex på lørdag jeg,4 uker og 1 dag etter fødsel....og det var godt men er vel ikke sunt for kroppen???

Jrg sydde bare 2 sting innvendig.Ble ikke klipt el revnet nor særlig.

Men skulle vel ha ventet ett par uker til-noen som vet om det ikke er bra selv om det var godt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sex..? både jeg og sambo er blitt jomfruer igjen...men i dag skal jeg ha meg! Jeg har tatt på meg kjole og fine strømpebukser,kledd meg litt sexy til han kommer hjem fra jobb så får vi se..mest han som har mistet lysten tror jeg. men DET skal jeg gjøre noe med! Tenkte kanskje kjøpe sexy undertøy en dag også..? hmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...