En snupp - og en knert i magen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Østlandsjente som jeg er, men Bergen er jamen en bra by!! Bor i Oslo, men i helgen var vi en tur i Bergen. Og hva finner jeg? Den butikken eg har savna leenge her i Oslo, mammashop. Fant kjole til 17. mai (er da 32 uker) og andre mai-festligheter, en stilig kjole med ammefunksjon og amme-bh i min størrelse Har sett butikken på nett, men det er jo så vanskelig å bare gjette passform og størrelse uten å ha prøvd... Så mitt tips er å ta en tur innom der om man er en tur i Bergen, de hadde mye bedre utvalg, og var litt billigere, enn spesialbutikkene her i Oslo. HM og lindex er jo bare å gi opp så lenge det ikke gjelder basisklær!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Men hvordan størrelser kjøpte du i forhold til det du bruker til vanlig? Kanskje enklere for andre å bestille pr nett dersom man vet om noen som har kjøpt og har litt erfaring med hensyn til størrelser :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg måtte ned en størrelse sammenlignet med vanlig på klær - deilig Merkene jeg kjøpte var mammasita og boob, man får jo det ellers også, men det var så godt å kunne gå i butikken og plukke ut litt fine og stilige ting for en gangs skyld. Særlig kjoler - det er jo så mye som blir helt sekketelt! I amme-bh endte jeg opp med to forskjellige størrelser, på grunn av ulikt merke. Men det virket som det stort sett var ett hakk ned rundt og samme cup som i vanlig bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå