nik68 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 3 dager til IKM og tester neg på CB digital. Er løpet kjørt eller er det fortsatt vits å håpe?
bomsa Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 prøv en vanlig cb du....den er mer sensitiv...den reagerer på 25 hcg mens en digital må ha 50...og hvis du har såkalt sen hcg stigning er det enda håp..:-D
GledeGlede Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Det er mange som går langt over ikm før de får en positiv tes. Pga den sene hcg stigningen. Så det er definitivt håp for deg
nik68 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg har vært småkvalm hver eneste dag i ca 2 uker nå. Er dette kun psykisk? Jeg har overbevisst meg selv om at ja jeg er gravid men bør ikke testen slå ut 3 dager før. Stemmer det at den vanlige CB trenger lavere Hcg for å slå ut enn digital. Hater denne ventingen, kan ikke mensen heller bare komme slik at jeg slipper å bli lurt!
Randis Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Stemmer det med CB testene ja. Ventingen er pyton. Skikkelig kjipt. Mensen kunne ha kommet til et viss klokkeslett til en bestemt dato slik at det ikke hadde vært noen tvil. Synes ventingen til TR skal komme er den værste delen med å prøve og bli gravid. Jeg testet negativt med cb digital to dager før IKM og var gravid sist. Håper på det beste til deg. Lykke til!
håper-håper... Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 sitte her og lurer på akkurat det samme... denne prøveperioden skulle jeg IKKE teste før etter ikm... men i dag, tre dager før ikm, testet jeg... negativt med cb digital her å... men håper jo veldig enda.....
GledeGlede Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Til lykkelig-førstegangs-gravid; det at du fikk en negativ cb digital tre dager før ikm er egentlig ikke så rart. En cb digital krever et hcg-nivå på 50 mens en vanlig krever bare 25. Og om du i tillegg er en av de som produserer hcg sent, vil det i allefall gå noen ekstra dager før det kommer et positivt svar, om du er gravid:)
håper-håper... Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 tusen takk for svar...da håper jeg i det lengste.. sist testet jeg på ikm dagen, og ikke noe tidligere.. den slo ut da, så trodde jeg produserte hcg tidlig, men vet jo ikke.. mistet i sa uke 7.. må jo håpe;)
GledeGlede Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Regner bare med at det varier fra svangerskap til svangerskap hvor tidlig en produserer det:) Synd å høre at du har hatt sa :/ Lykke til denne gangen
håper-håper... Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 takk jeg krysser fingre og tær og håper i det lengste i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå